loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی: آن اتفاق را به کلی فراموش کرده ام
رمزی: آن اتفاق را به کلی فراموش کرده ام

رمزی: آن اتفاق را به کلی فراموش کرده ام



هافبک ولزی توپچی ها در آن بازی دچار شکستگی پا شد که او را نه ماه دور از میادین نگه داشت. با این حال این هافبک 22 ساله در فصل جاری نمایش های خیره کننده ای داشته و موفق شده شش گل در تمامی رقابتها برای آرسنال بزند.

رمزی اذعان می کند بازگشت به بالاترین سطح بازیش به زمان نیاز داشت و او از چند ماه پایانی فصل گذشته به عنوان مقطعی کلیدی برای خود یاد می کند.

" فکر می کنم در اواخر فصل گذشته اعتماد به نفسم را دوباره به دست آوردم و احساس خوبی داشتم. در این فصل جلوی دروازه آرامش بیشتری دارم و گلزنی می کنم. از نحوه بازی کردنم در حال حاضر خوشحال هستم و فقط می خواهم آن را ادامه دهم.

" فکر می کنم از کریسمس سال گذشته در حال بازگشت به بهترین شرایطم بودم، آن زمان بود که احساس کردم اعتمادم به نفسم را دوباره به دست آورده ام و با اطمینان بازی می کنم. من در مرکز زمین بازی می کردم که این هم به من کمک کرد چون قبل از آن در همه نقاط زمین از من استفاده می شد."

رمزی به دنبال ادامه نمایش های خوب اخیرش در بازی مقابل استوک سیتی است و تاکید می کند خاطرات بدی که از رویارویی با استوک سیتی دارد را فراموش کرده است.

" آن خاطرات فراموش شده اند، مخصوصاً بازی در خانه یک بازی متفاوت است. فکر می کنم آنها زیر نظر مارک هیوز سبک بازی خودشان را کمی تغییر داده اند، آنها در این فصل شروع خوبی داشته اند.

" البته مطمئن هستم آنها یک بازی فیزیکی ارائه خواهند داد و سعی خواهند کرد با پرس کردن ما را متوقف کنند اما ما در خانه بازی می کنیم و می توانیم با این سبک بازی کنار بیاییم، پس امیدوارم بتوانیم نتیجه ای که انتظارش را داریم کسب کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۳۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۱۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰