loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 3 - استوک سیتی 1
آرسنال 3 - استوک سیتی 1

آرسنال ۳ - استوک سیتی ۱


نيمه اول:

توپچی ها در شرایطی کار را آغاز کردند که در شروع بازی مشخص شد تئو ولکات که طبق اعلام همه سایتها در ترکیب ابتدایی تیم قرار داشت نمی تواند بازی را آغاز کند و سرژ نبری جوان جانشین او در ترکیب اصلی شد.

آرسنال خیلی زود و در دقیقه 4 بازی روی اولین موقعیت خود صاحب گلزنی شد. ضربه کاشته مسوت اوزیل با دفع بد اسمیر بگوویچ همراه شد و آرون رمزی موفق شد روی ضربه ریباند دروازه استوک را باز کند.

بعد از این گل سرعت بازی دچار افت شد و خطاهای زیاد در میانه میدان از سوی هر دو تیم روی روند بازی تاثیر گذار بود.

در دقیقه 25 بازی این شاگردان مارک هیوز بودند که توانستند روی اولین فرصت خود در این بازی گلزنی کنند. پاس انزونزی برای آرناتوویچ با ضربه خوب این بازیکن همراه شد ولی ضربه او به تیر دروازه اصابت کرد و در برگشت همین توپ ژئوف کامرون مدافع راست استوک با ضربه ای دقیق دروازه شزنی را گشود.

آرسنال بعد از دریافت گل تساوی سعی در گلزنی مجدد داشت و بازی هجومی خود را آغاز کرد.

در دقیقه 33 بازی ضربه کرنر مسوت اوزیل با ضربه سر مرتساکر همراه شد که اریک پیترس از روی خط دروازه توپ را برگشت داد.

دو دقیقه بعد باز هم چنین صحنه ای تکرار شد و مرتساکر موفق شد روی کرنر ارسالی اوزیل ضربه سر را بزند ولی این بار توپ به نقطه کور اسمیر بگوویچ رفت و گل دوم آرسنال رقم خورد، حضور کوشلنی در آن صحنه هم در به اشتباه افتادن بگوویچ بی تاثیر نبود. در تصاویر تلویزیونی مشخص شد که کوشلنی روی توپ تاثیر نگذاشته و گل به نام مرتساکر ثبت شد.

پس از این گل آرسنال بیشتر سعی در کنترل بازی داشت و تنها موقعیت دیگر آرسنال در این نیمه پاس به بیرون اوزیل برای نبری بود که شوت او در حالتی نا متعادل با اختلاف زیادی به بیرون رفت.


نیمه دوم:

آرسنال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و سرژ نبری در شروع نیمه با تحرک خوب خودش دو موقعیت فراهم کرد. اولین موقعیت حرکت در عرض خود او و ضربه اش با پای چپ بود که اسمیر بگوویچ موفق به مهار آن شد. صحنه دوم هم توپ ربایی عالی او در میانه میدان و شروع یک ضد حمله سریع بود که در نهایت ضربه ژیرو از پشت محوطه جریمه توسط بگوویچ به کرنر فرستاده شد.

در دقیقه 56 بازی یک ضد حمله برای آرسنال صورت گرفت که ژیرو نتوانست از پاس اوزیل استفاده کند و ضربه اش با اختلاف زیادی به بیرون رفت.


در دقیقه 62 بازی مسوت اوزیل روی پاس ویلشر با ضربه سر در موقعیتی تقریباً تک به تک قرار گرفت ولی بگوویچ ضربه پای راست او را مهار کرد.

یک دقیقه بود این نوبت استوک بود که خودش نشان دهد و شوت سنگین ویلسون توسط شزنی به کرنر فرستاده شد.

در دقیقه 71 بازی ضربه ایستگاهی دیگری برای آرسنال اعلام شد و این بار نوبت سانیا بود که از ارسال دقیق اوزیل استفاده کند و با ضربه سر دروازه استوک را برای بار سوم باز کند.

آرسنال پس از به ثمر رساندن این گل دو تعویض همزمان انجام داد و ریو میایچی به همراه ناچو مونرئال جانشین ویلشر و نبری شدند.

دقیقه 74 بازی ضربه مارکو آرناتوویچ توسط شزنی مهار شد.

در دقیقه 79 بازی مسوت اوزیل که روی هر سه گل نقش کلیدی ایفا کرد در میان تشویق هواداران جای خود را به میکل آرتتا داد تا کاپیتان دوم تیم اولین بازی خود در این فصل را انجام دهد.

استوک برای چند دقیقه ای سوار بر بازی بود ولی موفق به ایجاد موقعیتی خطرناک روی دروازه آرسنال نشد.

در آخرین دقایق وقتهای تلف شده آرون رمزی حرکتی در محوطه جریمه انجام داد که ضربه او را اسمیر بگوویچ راهی کرنر کرد.


آمار بازی:


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۳۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۰۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰