loading
در حال بررسی درخواست شما
ساکت باش و ریاضیات بیشتر بخوان !
ساکت باش و ریاضیات بیشتر بخوان !

ساکت باش و ریاضیات بیشتر بخوان !



هری ردنپ مربی پر  ادعای تاتنهام  امروز در سخنانی از بسته شدن شکاف بین آرسنال و تیمش خبر داد!!! و سعی کرد جو منفی در بیت توپچی ها ایجاد نماید .
نکته جالب اینجاست که تاتنهام در حال حاضر با تعداد بازی مساوی ( به جز بازی های امروز ) 9 امتیاز از آرسنال  عقب است و این صحبت های ردنپ به آن معناست که آرسنال 3 بازی خود را ببازد و تانهام 3 بازی خود را ببرد تا به امتیاز برابر برسند ! بعد از آن هم تفاضل زیاد گل ...

ردنپ که بعد از درخشش آرسنال در هفته های اخیر کاملا با تیمش به بخش تاریکی از جدول کوچ کرده است سعی دارد با این مصاحبه ه و جنجال آفرینی خودی نشان دهد و ابراز حضور و وجود نماید !

در هفته های اخیر آرسنال بدون مهاجم آنچنان قابل اعتماد و جسوری ( مثل ون پرسی یا آنری و یا ... ) توانسته است نتایج محکم و خوبی به دست آورد .
هر چند نظر شخصی نویسنده این مطلب (مانند بسیاری از کارشناسان فوتبال ) بر آن است که ونگر میتوانست با خرید یک مهاجم از زیر خیلی فشار های خرج و داخل زمین بیرون بیآید اما این طرز تفکر یک آرسنالی هرگز به آن معنا نیست که در برابر سخنانی سخیف و بی اساس از سوی مربی تاتنهام سکوت کند !

آقای رد نپ هم بهتر از بجای مصاحبه های جنجالی و تنفر انگیز کمی به اوضاع تیمش فکر کند و کمی هم ریاضیات بیشتر مطالعه نماید ! فکر میکردیم کالج های جزیره خیلی وضعیت بهتری از  مدارس ما داشته باشند اما ظاهرا این مرد کهنسال که چشمان خود را با زور باز نگه میدارد ، هنوز اصول اولیه ریاضیات را هم بلد نیست !!!!!!


به هر ترتیب آقای ردنپ ، ما بعد از بازی امشب کاملا مماس با صدر هستیم ! تاتنهام چند سال است رنگ صدر جدول را ندیده ؟!
البته درروزهایی که کسی چشم دیدن موفقیت توپچی ها را ندارد این اظهار نظرهای محیرالعقول ازسوی تاتنهامیها چندان عجیب بنظر نمیرسد.
انچیزی که دراین میان اهمیت دارد نتیجه وعملکرد ما درزمین است بنظر میرسد باید پاسخ دندان شکنی به این مربی کهنسال تاتنهام بدهیم دربازی رفت نشان دادیم راه تحقیر تاتنهام را بلدیم ومیتوانیم انها را خرد کنیم.


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۹۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰