loading
در حال بررسی درخواست شما
چرا باور نکنیم که می توانیم قهرمان شویم؟
چرا باور نکنیم که می توانیم قهرمان شویم؟

چرا باور نکنیم که می توانیم قهرمان شویم؟

در مورد پیروزی در زمین هال

پیروزی بسیار بزرگی بود.وقتی که در وسط هفته یک بازی سخت برگزار می کنید، تنش روحی زیادی وجود دارد و ما امروز به اینجا آمدیم و پیروز شدیم. بنابراین مسلما 3 امیتاز بزرگی بود.می دانیم که شانس پیروزی در چنین دیدارهای خارج از خانه ای چقدر است. به 3 امتیاز نیاز داشتیم و پس از 90 دقیقه آن را گرفتیم. دقیقا مانند بازی با استوک. این بیانگر این است که بازی سختی بود ولی ما نیز انگیزه، قدرت روحی و روانی مناسب را داریم و هیچگاه تسلیم نمی شویم. و این برای تیمی به این جوانی فوق العاده است.


در مورد اینکه آیا او انتظار زدن گل در ثانیه های آخر را داشته؟


بله.ولی همچنین گل های از دست رفته را نیز مشاهده کردم زیرا ما برای گلزنی موقعیت هایی داشتیم. و وقتی چنین فرصت های مسلمی را از دست می دهید، فکر می کنید که تنبیه نخواهید شد. در حال حاضر ما همه چیز را در دقایق پایانی تمام می کنیم. شاید این برای قلبم خوب نباشد،ولی برای قهرمانی چیز بدی نیست!!


در مورد شانس قهرمانی آرسنال


اول از همه معتقدم که ما در مبارزه برای قهرمانی هستیم و 8 بازی باقی مانده داریم. ما شانس قهرمانی داریم پس چرا نباید باور داشته باشیم؟ چیزی که بسیار به آن اعتقاد دارم این است که ما تمام تلاشمان را می کنیم و امروز نیز دوباره آن را مشاهده کردیم. خسته بودیم ولی دست از تلاش نکشیدیم. اینجا روحیه ی تیمی خاصی وجود دارد.


در مورد حادثه ی بین بنتنر و بوآتنگ


صحنه را ندیدم و هنوز با نیکلاس هم صحبت نکرده ام. ولی فکر نمی کنم که بوآتنگ بتواند به خاطر اخراج شدن در این بازی شکایتی داشته باشد.


در مورد مقایسه تکل بوآتنگ روی سانیا با تکل رمسی


نمی دانم. معتقدم که برگشتن به تکل رمسی کار سختی است. برای بررسی آن به کمی زمان نیاز داریم. در حال حاضر چیزی را می گویم که باید بگویم ولی به نظرات افراد زیادی گوش کردم، بعضی از آنها بازیکنان حرفه ای بودند. عده ای گفتند که تکل بی مهابا و خشنی بوده است و بعضی ها هم چنین نظری نداشتند. به همین خاطر است که من معتقدم اعتماد برای اینکه باور کنید که آن بازیکن از تکل زدن قصدی نداشته، بسیار مهم است. و این را گاهی اوقات فقط خود بازیکن می داند.


در مورد اینکه آیا سول کمپل خوش سانس بود که اخراج نشد


خیر. زیرا تکل درستی بود و احساس کردم که تصمیم عادلانه ای بود.


در مورد پنالتی


به عنوان یک خطای پنالتی،شاید بتوانید بگویید اگر قرمز بدهد، قرمز داده است ولی با دیدن آن صحنه، فکر می کنم بازیکن آنها بسیار زیرکانه عمل کرد.او کاری را کرد که هر مهاجم تیزهوش دیگری می کند. او مستقیم به سمت سول رفت و او جز برخورد با او هیچ راه دیگری نداشت.ولی قصدی برای پنالتی گرفتن وجود نداشت. اتفاقی بود و او نیز در موقعیتی نبود که بتواند گل بزند. ولی او در همان ابتدا در آفساید بود.


در مورد عملکرد بنتنر از بازی با بارنلی


همواره بر اساس عملکرد روزتان قضاوت می شوید و در آن روز شاید شایسته ی انتقاد بود. ولی بهترین راه برای پاسخ به منتقدان این است که عملکرد بهتری از خود نشان دهید.


در مورد اینکه ممکن است بازی های آسان آرسنال باعث غرور شود


سادگی را امروز دیدید!!! امروز پس از 90 دقیقه، 1-1 بود و در بازی با استوک هم پس از 90 دقیقه 1-1 بود. این به شما می گوید که چقدر آسان خواهد بود.


در مورد مصدومیت بازیکنان کلیدی


روسیچکی و فابرگاس از شانس خوبی برای حضور در بازی بعدی برخوردارند ولی گالاس نه!


در مورد اینکه آیا سول کمپل می تواند به بودن در ترکیب اولیه در بقیه ی بازی ها ادامه دهد


وقتی هفته ای یکبار بازی می کنید، اشکالی ندارد. ولی وقتی هفته ای 3 بار بازی می کنید، کمی زیاد است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۲۳
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۷۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰