loading
در حال بررسی درخواست شما
بنتنر با ارزش ترین بازیکن آرسنال است!
بنتنر با ارزش ترین بازیکن آرسنال است!

بنتنر با ارزش ترین بازیکن آرسنال است!

نیکلاس بنتنر که این روزها برای آرسنال گل های به ظاهر ساده ولی بسیار مهمی می زند، طی آمار گرفته شده توسط شرکت betterlogic که یکی از معتبر ترین سازمان های آماری در زمینه ی فوتبال می باشد، با ارزش ترین بازیکن آرسنال محسوب می شود.
طبق این آمار، آرسنال در 50 بازی اخیر خود بدون نیکلاس بنتنر، تنها 56 درصد از بازی ها را با پیروزی پشت سر گذاشته است و این در حالی است که این آمار با حضور نیکلاس در ترکیب به 76 درصد پیروزی ارتقاع می یابد.
نکته ی جالب این است که در همین تعداد بازی، آرسنال با حضور آندری آرشاوین تنها 66 درصد بازی ها را پیروز شده و این آمار برای فابرگاس به 64 درصد می رسد و برای رابین ونپرسی درصد نه چندان خوشحال کننده ی 52!!!
شاید خیلی از هواداران هنوز "B52" را به عنوان یک مهاجم تمام عیار و محبوب قبول نداشته باشند، اما حضور او بدون شک فواید بسیار زیادی برای تیم دارد.او نه تنها خود را بسیار خوب در موقعیت گلزنی قرار می دهد، بلکه حضور بازیکنان بلند قامت در ترکیب آرسنال بسیار مهم است زیرا این تیم از میانگین قدی بسیار پایینی برخوردار است. نکته ای که خیلی ها از آن به عنوان نقطه ضعف این تیم یاد می کنند. ولی با حضور بنتنر در ترکیب،بسیاری از وظایف هوایی، چه در دفاع و چه در حمله به عهده ی او خواهد بود.
به هر حال اگر نکیلاس ،که هم اکنون آمار گلزنی خود را به خوبی افزایش می دهد، بتواند تا پایان فصل در شرایط آرمانی باقی بماند و مهمتر از آن، درگیر مصدومیت نشود، می تواند در راه رسیدن به قهرمانی، کمک حال آرسن ونگری باشد که این فصل تیمش را در مسیر درست به خوبی هدایت کرده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۲۳
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : goal.com
بازدید: ۷۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰