loading
در حال بررسی درخواست شما
درس بگیریم
درس بگیریم

درس بگیریم

تئو والکات امید دارد آرسنال بتواند به دور مرحله بعدی لیگ قهرمانان دست یابد و بتواند جبران فصول گذشته را داشته باشد.آرسنال در فصل گذشته به راحتی توسط منچستر یونایتد حذف شد و در فصل قبل از آن نیز نتوانست از پس لک لک های بندر لیورپول بر بیاید.بازیکن ملی پوش آرسنال امید دارد آرسنال در این فصل تجربه ای متفاوت داشته باشد و باور دارد آرسنال باید از گذشته درس بگیرد.
" ما در فصل گذشته و فصل قبل از آن در مقابل تیم های منچستر و لیورپول نتوانستیم به خوبی ظاهر بشویم و با شکست رو به رو شدیم. ما باید از این شکست ها درس بگیریم.امیدوارانه اگر به مرحله های بعدی دست بیابیم ما میتوانیم از تجربه های خود استفاده کنیم و مانع از سر افکندگی خودمان بشویم.ما در فصل گذشته زمانی که از منچستر در زمین خودمان شکست خوردیم و حذف شدیم بسیار غم انگیز بودیم زیرا ما میخواستیم که برای هوادارانمان کاری انجام دهیم"
 بازیکن 20 ساله آرسنال باور دارد اگر آرسنال با یکی از تیم های منچستر یا چلسی مواجه شود میتواند بر آنها چیره شود و به راحتی بازی را ببرد.
" اگر ما به یک تیم انگلیسی برخورد کنیم مانند آن است که یک بازی در لیگ برتر انجام میدهیم.تمام تلاش ما این است که به مرحله بعدی دست بیابیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۲۳
به قلم عباس رجب پور
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال مانیا
بازدید: ۶۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰