loading
در حال بررسی درخواست شما
گل های دیر هنگام، خصلت قهرمانان است!
گل های دیر هنگام، خصلت قهرمانان است!

گل های دیر هنگام، خصلت قهرمانان است!

آرسنال در بازی با هال در حالی که تا دقیقه ی 93 بازی را با تساوی 1-1 ادامه می داد و به نظر می رسید که امتیازات بین تیم ها تقسیم شود، در آخرین دقایق بازی توسط نیکلاس بنتنر آماده توانست گل پیروزی بخش را به ثمر برساند و پنجمین پیروزی متوالی خود را جشن بگیرد.
آرسن ونگر، سرمربی توپچی ها سرچشمه ی این توانایی را تکنیک و ایمان می داند. او بر این باور است که این خصوصیت یکی از نشانه های قهرمانان است.
"بله، منچستر یونایتد به زدن گل های دیرهنگام عادت داشت. معتقدم این فصل هیچ تیمی در 15 دقیقه ی پایانی بیشتر از آرسنال گل نزده است. شاید این به خاطر برتری تکنیکی و روحیه ی تسلیم ناپذیری ما باشد. این چیزی است که در تیمم خیلی دوست دارم.وقتی آنها را در زمین می بینیم، می دانم که تسلیم نخواهند شد.
می دانستم که آنها تسلیم نخواهند شد، ولی گاهی اوقات نیاز داشتیم تا نتایج به نفع ما رقم بخورند. راستش را بخواهید، این چیزها را نمی شود پیش بینی کرد.
نگرش ما عالی بوده و ما شایسته ی پیروزی هایمان بوده ایم. باقی فصل فشرده، جذاب و هیجان انگیز خواهد بود و وقتی که در روزنامه ها کار می کنید، این تمام چیزی است که نیاز دارید.
نمی دانم که آیا این بهترین دستاورد من خواهد بود یا خیر. بهتر است اول چیزی را بدست آوریم.
ولی با توجه به 8 بازی باقی مانده که 4 تای آنها در خانه و 4 تا خارج از خانه هستند، ما همچنان در کورس هستیم پس شانسمان را امتحان می کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۲۴
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۴۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰