loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ی ونگر پس از دیدار مقابل کریستال پالاس
مصاحبه ی ونگر پس از دیدار مقابل کریستال پالاس

مصاحبه ی ونگر پس از دیدار مقابل کریستال پالاس


در باره ی اعتراض و فرجام خواهی در مورد کارت قرمز آرتتا

فکر می کنم دلایل موجهی برای اعتراض داشته باشیم. اگر یک بازی محروم باشد این کار را نمی کنم ، چون قصد بازی دادن به او در سه شنبه شب را نداشتم. اما چیزی که بیشتر به خطر افتاد بازی امروز بود ، این یک تصمیم اشتباه از سوی داور بود ، زیرا برای اخراج مستقیم ، مهاجم باید در موقعیت آشکار گلزنی باشد. او از دروازه فاصله داشت و این یک خطای اتفاقی بود ، آرتتا هم نفر آخر نبود. فکر می کنم داور تصمیم اشتباهی گرفت ، هر چند بعد از آن ما با وضعیت موجود به خوبی کنار آمدیم. بلوغ خود را نشان دادیم ، سازماندهی شده عمل کردیم و هُل نشدیم ونهایتا گل دوم را زدیم. شزنی دو واکنش فوق العاده در لحظات حیاتی بازی به نمایش گذاشت.

در باره ی غافلگیر شدن در برابر مقاومت کریستال پالاس

نه واقعا. زیرا قبلا در مورد عملکرد فوق العاده ی آنها در بازی دوشنبه شب مقابل فولهام ، تحت تاثیر قرار گرفته بودم. آن ها بازی را واگذار کردند زیرا فولهام گل هایی زد که متعلق به کرات دیگر است ، بنابراین واقعا مستحق شکست دو بر یک در انتهای بازی نبودند. امروز بار دیگر سازماندهی شده بودند و در چالش های پیش رویشان قوی و منعطف ظاهر شدند.

در مورد اینکه به سختی این پیروزی به دست آمد

کاری بود که انجامش دادیم. بازی درخشانی نبود اما نتیجه ی صبرمان را گرفتیم. باید صبور می بودیم و اشتباه هم نمی کردیم و این کار را به نحو احسن انجام دادیم. زمین بازی کمی خراب بود ، شاید هم ما از آمادگی لازم برخوردار نبودیم و این دو مساله دست به دست هم دادند تا کمتر از حد معمول موقعیت خلق کنیم ، اما مصمم بودیم و با جدیت کار کردیم.

در مورد متعجب شدن از بلندی چمن ورزشگاه

نه ، هر جا برویم انتظار همچین موردی را خواهیم داشت. به زودی در خانه زمینی با چمن بلند ایجاد می کنیم تا برای بازی های خارج از خانه تمرین کرده باشیم.

در مورد اینکه بهتر از دیدار مقابل دورتموند ظاهر شدید

بله ، اما چیزی که بعد از نتیجه ی مایوس کننده ی سه شنبه شب مهم بود یک واکنش سریع و کسب یک پیروزی بود. وقتی وسط هفته در لیگ قهرمانان بازی می کنید و بلافاصله در انتهای هفته مهمان هستید و سه امتیاز را به دست می آورید ، نباید زیاده خواه باشید. فقط سعی کنید شاد و خوشحال باشید.

در مورد اهمیت صدرنشینی

با اینکه اهمیت خاصی ندارد اما واقعا احساس خوبی است. ما فرصت داشتیم روی سایر تیم هایی که برای قهرمانی در لیگ برتر رقابت می کنند فشار بیاوریم و کارمان را به خوبی انجام دادیم. متاسفنه امروز فلامینی را از دست دادیم و امیدوارم این اتفاق برای مدتی طولانی نباشد. او یک مشکل از ناحیه ی کشاله ی ران دارد که نمی دانم چه قدر طول خواهد کشید.

در مورد صحنه ی مشکوک به پنالتی روی نبری در نیمه ی اول

یا داخل محوطه بود یا روی خط. داور که خطا تشخیص داد ، من واقعا نمی دانم.

در مورد باور قهرمانی
ما همیشه توقع بهترین ها را داریم. این مردم هستند که گاها باور دارند ما توان این کار را نداریم. کاری که می توانیم انجام بدهیم بردن بازی هایمان است. چیزی که مهم است این است که کسب پیروزی های بیشتر شما را قوی تر می کند ، همچنین باورتان را نیز تقویت می نماید. ما دیدارهای سختی پیش رو داریم و این یک آزمایش خوب است ، اما من به تیمم اطمینان دارم.

در مورد باور بازیکن ها

ما بلند پروازیم و می خواهیم تا جایی که می شود خوب کار کنیم. شما می توانید تمرکز بازیکن ها را ببینید. حتی در زمان خستگی تمرکز تیم به هم نمی خورد و این از نشانه های جاه طلبی ما است. می خواهیم با این روش همیشه پیروز باشیم ، اما متاسفانه این امر همیشه امکان پذیر نیست.

در مورد نگرانی راجع به خستگی

شما نگران خسته شدن تیم هستید اما نه خیلی زیاد. گاهی اوقات که هر سه روز یک بار بازی دارید احساس خستگی می کنید اما سه روز بعد در اوج هستید. این یک چرخه است که مدام تکرار می شود.

در مورد تیمی که مقابل چلسی بازی خواهد کرد

در برابر چلسی چرخش در ترکیب خواهیم داشت. بله ، اما با تیمی بازی می کنیم که توانایی صعود به دور بعدی را داشته باشد. این هدف ما است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۸/۵
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰