loading
در حال بررسی درخواست شما
نشان دادم می توانم
نشان دادم می توانم

نشان دادم می توانم

ویتو مانونه که این فصل پس از مصدومیت زانوی فابیانسکی و قفسه سینه مانوئل آلمونیا توانست درون دروازه آرسنال قرار گیرد با بازی های خوب خود نگاه هواداران را عوض کرد . اوج کار این دروازبان بازی با فولهام و واکنش های خوب خود بود که تاثیر مستقیم در پیروزی آرسنال داشت .
حال خود مانونه در مصاحبه ای از عملکرد این چند بازی خود صحبت کرده است .
(( فکر می کنم تمام چیز هایی که ممکن بود در این مدت از آرسن ونگر یاد بگیرم را گرفتم . دوره بسیار خوبی در بازیگریم بود و پیشرفت بسیار خوبی در من حاصل کرد . ))
البته به نظر این دوره برای دروازبان 21 ساله توپچی ها چندان ادامه نخواهد داشت ولی وی بازی با بیرمنگهام نیز درون دروازه توپچی های لندنی قرار خواهد گرفت .
دروازبان اسبق تیم آتلانتا ایتالیا از اینکه دراین پنج بازی توانسته بازی کند بسیار خرسند است . وی سال پیش با تیم رزرو توانست قهرمانی را کسب کند و این مدت یکی دو ساله را بسیار مهم در دوران دروازبانیش دانسته
وی هم چنین در مورد بازی با استاندارد لیژ و دو گلی که در 5 دقیقه دریافت کرد گفت : در ابتدا بسیار سخت بود که دو گل دریافت کنید و ادامه دهید . باید سعی می کردم که در احساس خود غلبه کنم و به ادامه بازی بپردازم فکر می کنم اینگونه نیز شد و ما بردیم .
در پایان : من سعی می کنم کارم را انجام دهم و برای آن سخت تمرین خواهم کرد . در این مدت مشاوره های آرسن بسیار کمکم کرد و احساس می کنم در اینده می توانم بهتر کار کنم . می دانم راه بسیار درازی دارم و بسیار سنم کم است . تمرکز خود را در تمرینات حفظ می کنم و پیشرفت خود را اادامه می دهم .
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۷/۱۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰