loading
در حال بررسی درخواست شما
اعتقاد،کلید مبارزه قهرمانی است
اعتقاد،کلید مبارزه قهرمانی است

اعتقاد،کلید مبارزه قهرمانی است



مردان آرسن ونگر که در چند مقطع از فصل توسط بسیاری از کارشناسان،بیرون از رقابت قهرمانی تشخیص داده شده بودند،باری دیگر ایمان ها را به خود زنده کرده اند و به فاصله دو امتیازی با صدر جدول رسیده اند.
بیشترین تردیدها در مورد بودن یا نبودن آرسنال در کورس قهرمانی مربوط به باخت های این تیم به دو رقیب خود یعنی منچستر و چلسی می شد که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل آنها شکست خورده بود.
البته به جز باخت های آرسنال در بازی های بزرگ خود،چند نتیجه بد دیگر هم بود که بسیار سختگیرانه توسط کارشناسان،خارج از مسیر قهرمانی لقب می گرفت.
در مجموع هر سه تیم بالای جدول تاکنون امتیازهایی را از دست داده اند که شاید در سال های اخیر،به ندرت شاهد چنین لیگ عجیبی بوده باشیم.
آرسنال در دو مقطع از فصل یکبار در نیم فصل اول و باری دیگر در نیم فصل دوم فاصله زیاد خود را با صدر جدول کاهش داد،در حالی که شرایط برای آرسنال بسیار سخت تر از حریفان خود بود،غیبت مهره های کلیدی این تیم در بسیاری از بازی های لیگ و اضافه نشدن بازیکنی در ژانویه،موضوعی نبود که هر تیمی بتواند با آن کنار بیاید و همچنان خود را در کورس قهرمانی نگاه دارد.
گلی که در وقت های تلف شده بازی مقابل هال توسط بنتنر به ثمر رسید،ششمین گل آرسنال در پنج بازی اخیر بود که در دقایق نود به بعد بازی زده می شد،گلی بسیار حساس که به قول ونگر،نقطه عطفی برای آرسنال بود.
الکس در مصاحبه ای به این گلزنی های در دقایق پایانی اشاره کرده است.وی در اینباره گفت:
"ونگر برای انجام این کار به ما اعتماد دارد.اگر داور بگوید که ما چهار یا دو دقیقه دیگر وقت داریم،سپس رئیس به ما می گوید که عصبی نشوید،اعتماد به نفس خودتان را حفظ کنید و بازی کنید.این یعنی که اگر تیم مقابل در آن دقایق بازی را رها کند،ما شانس گلزنی داریم".
در بسیاری از بازی های این فصل،توپچی ها تعدادی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت های بلند مدت دراختیار نداشتند،رابین،نیکلاس،والکات،در برهه ای سسک و...البته در کنار بازیکنانی که پیشاپیش فصل برای آنها به پایان رسید.
الکس در مورد نبود شماری از بازیکنان نیز گفت:
"من به تیمم اطمینان دارم،ما بازیکنانی داریم که به ترکیب می آیند و خوب عمل می کنند.
حالا ما در جایگاه خوبی قرار داریم و در بازی های باقیمانده مبارزه خواهیم کرد.ذهنیت ها در مورد ما تغییر کرده است،هر کسی طرز تفکر خودش را دارد.ما امسال نیاز داریم که کاری انجام دهیم،این برای ما بسیار مهم است".

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۲۷
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : mirrorfootball.co.uk
بازدید: ۵۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰