loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 2 - وستهم 0
آرسنال 2 - وستهم 0

آرسنال ۲ - وستهم ۰

ضمن تبریک سال نو در آخرین لحظات 29 اسفند ماه 1388 و آرزو لحظات و روز هایی خوش و آرسنالی .
امروز و از ساعت 9 شب و تنها دو دقیقه به پایان سال مانده آرسنال باید در ورزشگاه خانگی خود امارات به مصاف وستهم برود .
این دیدار که با قضاوت مارتین آتکینسون همراه است باید با پیروزی توپچی ها به پایان برسد تا توپچی ها بتوانند هم چنان در کورس قهرمانی بمانند .
ضمن اینکه این هفته و روز یک شنبه منچستر یونایتد باید به مصاف لیورپول برود و همه توپچی ها و هم چنین آبی های لندنی چشم به امتیاز از دست دادن منچستر دوخته اند .
در این دیدار در تیم آرسنال بازیکنان زیر حضور دارند :

مانوئل آلمونیا
امانوئل ابوئه
سول کمپل
توماس ورمائلن
گائل کلیچی
سمیر نصری
نوس دنیلسون
الکس سانگ
سس فابرگاس
آندری آرشاوین
نیکلاس بندتنر

هم چنین روی نیمکت توپچی ها نیز بازیکنان زیر حضور دارند :

لوکاژ فابیانسکی
باکاری سانیا
میکاییل سیلوستره
آبو دیابی
توماس روسیچکی
تئو والکات
ادواردو داسیلوا


بازی در همین لحظه شروع شد .
آرسنال در همین ابتدا تهاجمی کار را آغاز کرده است .
در دقیقه 3 بازی وستهم از سمت راست حرکتی انجام داد که سانتر در عرض آن ها ثمری ندارد .
آرسنال موفق به گلزنی شد . در همین دقایق ابتدایی بازی و در لحظاتی که مشغول سال تحویل بودیم آرسنال موفق شد توسط دنیلسون به گل برسد . دنیلسون با جا گذاشتن دروازبان وستهم موفق شد با یک بقل پا توپ را به گل تبدیل کند .
در دقیقه 8 بازی روی یک ضربه ایستگاهی وستهم صاحب موقعیت شد که ضربه خطرناک بازیکنان وستهم از بالای دروزاه آلمونیا به بیرون رفت .
آرسنال بسیار روان و خوب بازی می کند و نقش دنیلسون در تهاجم های آرسنال به شکل جالبی مشخص است .
دقیقه 10 بازی نیز یک صحنه مشکوک پنالتی روی خود دنیلسون شکل گرفت .
دقیقه 12 سمیر نصری کمی دچار مشکل شده که توسط پزشکان در کنار زمین بررسی می شود .
در دقیقه 15بازی باز هم آرسنال از سمت راست حرکتی کرد که با دفاع خوب بازیکنان وستهم توپ موقتا دور شد و در ادامه روی یک صحنه کاملا مشکوک خطایی بیرون از محوطه روی سس اعلام نشد . روی ضد حمله بازیکنان وستهم موقعیتی داشتند که خوشبختانه این موقعیت نیز ثمری نداشت .
در این دقایق درصد مالکیت توپ 65 به 35 به سود آرسنال است .
دقیقه 17 بازی روی یک ضربه ایستگاهی از سمت راست آرسنال صاحب موقعیت است . سانتر سس روی دروازه وستهم که طی یک کشمکش توپ از سمت مقابل به سود آرسنال به بیرون می رود . بازیکنان وستهم کمی بی مهابا تکل می زنند و بازیکنان آرسنال باید مراقب ساق های خود باشند . این دقایق کاملا سس فابرگاس مورد هجوم تکل هاست .
آرسنال به خوبی میانه زمین را در دست دارد و مشغول ایجاد موقعیت .
دقیقه 21 بازی از سمت راست و روی پاس در عمق ابوئه آرسنال می توانست صاحب موقعیت خوبی شود که با شوت مستقیم ابوئه همراه بود که از کنار دروازه به بیرون رفت .
دقیقه 22 اینبار حرکت از سمت راست توسط بندتنر که پاس وی به آرشاوین نمی رسد و از یک موقعیت خوب جلوگیری می شود .
در این دقایق کمی وستهم سعی دارد بیشتر به زمین آرسنال نزدیک شود که البته چندان روی موقعیت سازی موفق نبود .
در این دقایق به شکل عجیبی تمامی تکل ها و خطاها روی فابرگاس است که البته این بار بازیکن وستهم توسط داور کارت زرد دریافت می کند .
سانتر بلند سس روی این خطا توسط دفاع وستهم به کرنر فرستاده می شود . این بار سانتر سس روی سس کمپل که ضربه وی توسط دفاع برگردانده می شود و در ادامه سمیر نصری نا موفق است .
دقیقه 28 و حرکت اتفاقی از بازیکنان وستهم که روی یک دفع توپ بسیار خوب توسط ورمائلن توپ ازان آرسنال می شود .
در دقیقه 30 بازی روی برخورد بین ابوئه و بازیکن وستهم بازیکن وستهم دچار مشکل شده که پزشکان این تیم در حال مداوای وی هستند .
بازی در این دقایق افت کرده و بازیکنان وستهم هم کمی بهتر از قبل بازی م یکنند در میانه زمین بیشتر می توانند توپ را به چرخش در بیاورند . با این حال هم چنان آرسنال تیم برتر زمین است اما یک گل به هیچ وجه پشتوانه خوبی است .
در دقیقه 38 بازی در پشت محوطه جریمه حرکت ترکیبی بازیکنان ارسنال توسط دنیلسون و آرشاوین ثمری ندارد .
روی این صحنه در حالی که دفاع وستهم در حال دور کردن توپ بود با تکل محکم کمپل مواجه شد که داور روی این صحنه و به دلیل بی احتیاطی به سول یک کارت زرد نشان داد
لازم به ذکر است آرسنال در بازی رفت نیز ابتدا با دو گل از حریف پیش افتاد اما در مجموع بازی دو بر دو مساوی به پایان رسید . آرسنال باید سعی کند در این بازی با تعداد گل بالاتر پیروز شود .
دقیقه 40 بازی نیز روی حرکت انفرادی بازیکن وستهم و شوت وی موقعیتی پدید آمد که هیچ ثمری برای چکش های لندن ندارد .
در دقیقه 43 بازی نیز یک موقعیت بسیار خوب برای آرسنال شکل گرفت که این صحنه نیز ثمری برای ارسنال ندارد و تبدیل به گل دوم نمی شود .
در آخرین لحظات نیمه اول نیز آرسنال باز هم موقعیتی داشت که این موقعیت نیز ثمری نداشت و نیمه اول با همین نتیجه به پایان می رسد .
اما نیمه اول و در این دقایق یک نکته عجیب داشت . دقیقه 45 بازی توماس ورمائلن روی یک تصمیم از سوی داور اخراج شد . حرکتی که پنالتی تشخیص داده شد و ورمائلن اخراج شد تا حتی بعد از سوت پایان نیمه اول نیز بهت ونگر را همراه داشته باشد .
البته روی همین ضربه پنالتی دیامنتی پنالتی را هدر داد و بازی به اتمام رسید . پنالتی به سمت چپ زده شد و آلمونیا نیز به خوبی توپ را مهار کرد . هم چنین صحنه مشکوک پنالتی توسط کمک داور گرفته شد و به دلیل موقعیت مسلم گلزنی توماس اخراج شد

نیمه دوم نیز شروع شد .
در این نیمه الکس سانگ به جای ورمائلن عقب تر بازی می کند و دنیلسون بر خلاف نیمه اول وظایف دفاعی گرفته است .
در دقیقه 52 بازیکنان وستهم موقعیت خوبی داشتند که آلمونیا توپ را گرفت . هم چنین روی یک حرکت تک نفره در نهایت درون محوطه جریمه تکل سانگ بازیکن حریف را نقش بر زمین کرد که این بار داور ادامه بازی می دهد .
وستهم با توجه به ده نفره شدن آرسنال در نیمه دوم با توپ پر تری به ازی آمده اند و توپچی ها باید مراقب کار باشند .
در دقیقه 55 بازی حرکت فابرگاس از سمت راست و پای در عرض وی به آرشاوین پاس به بیرون برای دنیلسون و شوت این بازیکن که این بار ثمری برای توپچی ها ندارد . ضربه وی با اختلاف نسبتا کم و با دخالت دروازبان به کرنر رفت . کرنر ارسالی نیز ثمری برای آرسنال ندارد .
تعویض در تیم آرسنال در دقیقه 58 بازی . نیکلاس بندتنر در این لحظه جای خود را به آبو دیابی می دهد تا کمربند میانی زمین را محکم تر کند .
دقیقه 60 بازی حرکت تیمی بازیکنان وستهم به شوت بازیکن این تیم تبدیل می شود که این ضربه به شکلی آرام به آلمونیا می رسد .
دقیقه 61 روی یک حرکت خوب از بازیکنان آرسنال در زمین وستهم . آرشاوین صاحب توپ است . پاس وی به عرض که موقعیت از دست می رود و ثمری برای تیم ندارد .
روی برگشت همین توپ روی حرکت زیبا و انفرادی ابوئه وی پشت محوطه جریمه نقش بر زمین می شود که حاصل ان یک خطا و کارت زرد برای بازیکنان وستهم است . متیو آپسون بازیکن اسبق آرسنال دریافت کننده کارت زرد است . فابرگاس پشت توپ ایستاده است . زاویه به سمت چپ زمین است . شوت فابرگاس از این زاوه نیز برای آرسنال ثمری ندارد .
تا این دقیقه موقعیت های گل به ترتیب 7 برابر 5 به سود آرسنال است .
دقیقه 64 بازی روی حرکت دیابی و تعداد بالای دفاع وستهم یک موقعیت خوب از دست رفت . این توپ طی برگشت خود باز هم موقعیت گلی ایجاد کرد که ضربه ابوئه توسط دفاع به اوت می رود .
ادامه حرکت این بار با دنیلسون که یک دو این بازیکن با دیابی ثمری ندارد اما هم چنان آرسنال صاحب توپ است که این بار سانتر در عرض بازیکنان آرسنال از سوی مقابل به بیرون می رود .
هم چنان ارسنالی ها صاحب توپ هستند . از سمت جپ زمین کلیچی باید توپ را پرتاب کند که پرتاب وی و حرکت آرشاوین ثمری ندارد .
توپچی ها در این دقایق به خوبی در میانه زمین مشغول به پاس کاری های متوالی هستند . باز هم خطا پشت محوطه جریمه که این بار شروع مجدد سریع آرسنالی ها خودشان را دچار اشتباه می کند و توپ از دست می رود .
دقیقه 70 بازی باز هم حرکت ابوئه پشت محوطه جریمه خطایی از سمت چپ برای آرسنال شکل می دهد . این بار فابرگاس و آرشاوین و نصری همگی پشت توپ هستند که با ریختن برنامه ای فقط فابرگاس پشت توپ می ماند . این بار ضربه چیپ و سانتر سس نیز برگشت داده می شود .
دقیقه 73 بازی حرکت آرسنال از سمت راست . نصری گوشه زمین با دو بازیکن وستهم درگیر است که به خوبی می تواند توپ را به نفع آرسنال به کرنر بفرستد .
 سانتر خطرناک کرنر نیز روی سر کمپل می آید که ضربه سر خطرناک وی توسط دروازبان و در دو ضرب دفع می شود .
باکاری سانیا نیز دومین تعویضی آرسنال خواهد بود . سمیر نصری جای خود را به سانیا می دهد . سانیا به دفاع راست رفته و ابوئه یک خط جلوتر می آید .
دقیقه 78 بازی حرکت خطرناک کارلتون کول در عرض و شوت وی با پای چپ که به شکلی خطرناک توپ به تیرک عمودی دروازه آلمونیا برخورد می کند و به بیرون می رود .
به شکل جالبی خطاها تا این لحظه 20 خطای وستهم در مقابل 6 خطای آرسنال است که متاسفانه یکی از این خطاها منجر به اخراج ورمائلن شد .
دقیقه 79 بازی حرکت دیدنی کلیچی و خطایی که روی وی در سمت راست زمین وستهم انجام می گیرد .
فابرگاس پشت این ضربه خطرناک . ضربه نزدیکی های نقطه کرنر است . سانتر بلند وی این بار نیز ثمری ندارد .
دقیقه 80 بازی حرکت وستهم از سمت چپ آرسنال و پاس در عرضی که توسط سانگ قطع می شود .
حالا آرسنال روی ضد حمله موقعیت دارد . حرکت آرشاوین در عمقکه توپ از پای وی جدا می شود و موقعیت از دست می رود .
در ادامه همین حرکت و روی حرکت انفرادی ابوئه وی می تواند بار دیگر خط بگیرد . این بار پنالتی برای آرسنال . پاس ابوئه و حرکت نصری که توپ به دستان آپسون دفاع وستهم خورده و پنالتی اعلام می شود .
فابرگاس پشت توپ قرار می گیرد . ضربه فابرگاس به سمت چپ و گل دوم . حرکت دروازبان مخالف ضربه فابرگاس که تقریبا مرکز دروازه قرار گرفت بود تا حالا آرسنال با خیال راحت بازی را ادامه دهد .
تعویض سوم آرسنال . حضور ادواردو داسیلوا به جای آندری آرشاوین در زمین است .
هواداران سر از پا نمیشناسند و به شدت مشغول تشویق آرسنال هستند .
دقیقه 85 بازی این بار حرکت از سمت راست زمین .
آرسنال در این دقایق کاملا بازی را در حیطه خود دارد و سعی در اداره بازی دارد و البته گهگاهی نیز حملاتی ترتیب می دهد .
در دقایق پایانی بازی کاملا متعادل است .
در ایین لحظه و در دقیقه 93 بازی سوت پایان زده می شود تا آرسنال به یک برد با ارزش دیگر برسد .
نکته منفی دیدار اخراج ورمائلن و غیبت وی در سه بازی آینده برابر بیرمنگهام و ولوز و تاتنهام است که امید است تا بازی تاتنهام ویلی گالاس به میادین بازگشته باشد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۲۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۱,۰۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰