loading
در حال بررسی درخواست شما
کیفیتمان را نشان خواهیم داد
کیفیتمان را نشان خواهیم داد

کیفیتمان را نشان خواهیم داد

 

توپچیها با وجود اخراج توماس ورمالن موفق شدند با دو گل دربی لندن را با پیروزی پشت سر بگذارند و گلهای نوس دنیلسون و کاپیتان جوان توپچیها ضامن این پیروزی بود. سس در مورد پیروزی یارانش و شانس آرسنال برای قهرمانی در لیگ برتر میگوید.
" گاهی اوقات و مخصوصا در چند سال اخیر بازی مقابل وستهم بسیار سخت بوده است. دربی لندن همیشه بازی سختی بوده است و هر دو تیم میخواهند که پیروز میدان باشند. هواداران پیروزی را میخواهند و در سالهای قبل برد در این دیدار سخت شده است."
فابرگاس در مورد اینکه آیا صحنه اخراج توماس ورمالن دیده است یا خیر گفت: "نه، ولی شنیدم که تصمیم گیری در مورد آن صحنه 50-50 بوده است. داور گفت که 100 درصد پنالتی-اخراج بوده است، پس او بهتر میداند.
"او(ورمالن) بازیکن و فرد فوق العاده ای است، ولی عذری وجود ندارد. میخواهیم تمام مسیر (تا قهرمانی) را با ترکیبی که داریم ادامه دهیم. ترکیب با کیفیتی داریم و میخواهیم این موضوع را نشان دهیم.
 
همچنین الکس سانگ که پس از اخراج ورمالن جای او را در مرکز خط دفاع پر کرد و به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز معرفی شد در پایان بازی گفت:"با وجود 10 نفره شدن بازی را اداره کردیم. تا زمانی که مثل امروز بازی کنیم، هیچ تیمی قادر به شکست دادن ما نیست."

 

لینک هایبوری فعال شد

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : espn
بازدید: ۶۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰