loading
در حال بررسی درخواست شما
باید تمام حریفان را شکست داد
باید تمام حریفان را شکست داد

باید تمام حریفان را شکست داد

 

سس فابرگاس جوان که در 16 سالگی آکادمی فوتبال بارسلونا و کمپ نئو را به مقصد شمال لندن ترک کرد و اکنون بازوبند کاپیتانی توپچیها را بر بازوی خود میبیند، معتقد است که رویارویی با بارسلونا فرصت خوبی برای مردان ونگر است تا توانایی های خود را نشان دهند.
"اگر میخواهید فاتح این جام شوید (لیگ قهرمانان اروپا)، باید تمام حریفانی را که دارید از پیش رو بردارید.
"اگر با لیون و یا بوردو هم رو به رو میشدیم با همین شیوه حرکت میکردیم. بارسلونا تیم بزرگی است ولی همیشه با یک اندیشه به میدان میرویم و آن پیروزی است.
"به مصاف بهترین تیم در اروپا و شاید در جهان خواهیم رفت. تمام بازیکنان (آرسنال) مشتاقانه منتظر رویارویی با یک تیم بزرگ در یک ورزشگاه بزرگ هستند. این بسیار هیجان انگیز خواهد بود.
از سویی دیگر در حالی که تمام نگاه هواداران به بازی با بارسلونا است، پیروز توپچیها در دیدار اخیر برابر وستهم و امتیاز دادن چلسی، تمرکز کاپیتان آرسنال را به بازی برابر بیرمنگام معطوف کرده است.
"تا این لحظه ما چیزی برنده نشده ایم. در مورد قهرمان شدن فکر نمیکنیم و تنها به بازی برابر بیرمنگام فکر میکنیم.
"زمان زیادی برای فکر کردن به بازی بارسلونا وجود دارد. اولویت اول ما بازی با بیرمنگام است و پیش رفتن بازی به بازی. و این تفکر قهرمانی است.
سس همچنین از بازگشتش به بازیها پس از مصدومیت همسترینگش خوشحال است و معتقد است آرسنال در فصل جاری در پست های مختلف پیشرفت زیادی داشته است.
"از بیرون بودن برای دو هفته متوالی متنفرم.
"دوست داشتم به بازیها بازگردم ولی در نیمه اول (بازی برابر وستهم) کمی نگرانی در مورد همسترینگ داشتم.
"کسانی که میگویند آرسنال بدون من تیم دیگری است کاملا اشتباه میکنند. من پنج دیدار لیگ برتر را از دست داده ام و به غیر از تساوی برابر اورتون در 4 دیدار دیگر پیروز شده ایم. ترکیبی قوی داریم و تمام بازیکنان در هر لحظه آماده بازی هستند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۲
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysports
بازدید: ۵۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰