loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال می تواند
آرسنال می تواند

آرسنال می تواند

الکس هلب که طی یک تصمیم کاملا عجولانه و اشتباه توپچی ها را به مقصد آبی اناری ها ترک کرد پس از طی یک سال کامل نیمکت نشینی و حتی سکو نشینی به صورت قرضی به جایگاه اول خود اشتوتگارت برگشت تا طی مصاحبه های متوالی افسوس خود را از آن انتخاب اشتباه ابراز کند .
حالا تیم اصلی اون بارسلونا باید برابر تیم پیشینش آرسنال قرار بگیرد و الکس باور دارد آرسنال می تواند از پس ستاره های کاتالان بر آید .
الکس راه اصلی توپچی ها را کنار گذاشتن ترس احتمالی برابر اناری پوشان می داند .هم چنین وی نیز مانند بسیاری دیگر بر این عقیده است که مردم می توانند یک فوتبال زیبا و ناب را پیگیری کنند .
" فقط کافی است راهی که آرسنال برابر پورتو بازی کرد را ببینید . آن ها به نحو احسن توپ را به چرخش در آوردند و به عقب باز میگشتند . بعد از شکست برابر چلسی و منچستر آن ها به خوبی بازگشتند و هم اکنون قدرتمندند . نمی توانم بگویم چه تیمی پیروز بازی است اما چیز هایی که میبینم می گوید آرسنال واقعا شانس خوبی برابر بارسا دارد .
آن ها استایل بازی دارند که عاشقانه آن را دوست دارند . همیشه مشتاقانه آن را بازی می کنند و به خوبی از عهده کار بر می آیند مانند همان چیزی که برابر پورتو دیدیم .
این فوق العاده است .
من عقیده دارم استایل بازی آرسنال بسیار سریع تر از بازی بارسلوناست و سرعت پاس های آن ها فراتر از کاتالانی هاست . آن ها توپ را هم با سرعت بیشتری به حرکت در می آورند . این می تواند برای بارسلونا مشکل ساز شود .
برابر بارسل مهم ترین نکته این است بتوانید توپ را کنترل کنید و در اختیار خود بگیرید . این مهم است استایل خود را حفظ کنید و به سمت ترس پیش نروید . فکر نمی کنم آرسنالی ها از چیزی بترسند . من یقین دارم آن ها می توانند برابر بارسا به خوبی ظاهر شوند . بله می توانند پیروز شوند . برابر بارسا شما حق اشتباه کردن ندارید و ما این قضیه را به خوبی در بازی اشتوتگارت و بارسل فهمیدیم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال هاوک
بازدید: ۵۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰