loading
در حال بررسی درخواست شما
تمرکز سسک روی زمان حاضر
تمرکز سسک روی زمان حاضر

تمرکز سسک روی زمان حاضر



به جرات می توان گفت که اگر شایعات پیرامون سسک را از بعضی خبرگزاری ها فاکتور بگیریم،دیگر خبری برای ارائه به مخاطبان خود ندارند.خبرهایی که گاه تا امضای قرارداد و موافقت کلامی با بازیکن پیش می روند اما در نهایت تکذیب می شوند.
در مواقعی بعضی از تیم ها  پیش دستی می کنند و برای فرار از جریمه هایی که می تواند شامل آنها شود،شایعات ساخته و پرداخته خود را زودتر از بقیه،تکذیب می کنند.
شایعات پیرامون سسک موضوع جدیدی برای طرفداران آرسنال نیست،شاید تنها تفاوت آن با گذشته این باشد که امسال بطور بی سابقه ای شاهد بیشتر شدن آنها بودیم.شایعاتی که به قول ونگر،یک عده آدم تخیلی خالق آنها هستند،افرادی که پیش خود فکر می کنند،امروز چه داستانی باید بسازیم؟!
اما باید اعتراف کرد که آینده سسک در آرسنال،ماندن یا رفتن وی در تابستان امسال همچنان مبهم است،بطوریکه با وجود تمام تکذیب هایی که توسط وکیل فابرگاس،ونگر و حتی خود سسک صورت گرفته است،هواداران از بودن کاپیتانشان در ترکیب تیم فصل بعد،مطمئن نیستند.
طی یکی دو روز گذشته بحث  پیرامون پیشنهاد پنجاه میلیونی اینتر برای خریدن کاپیتان توپچی ها در تابستان،داغ بود.شایعاتی که برآمده از یک منبع ایتالیایی بود خبر از وارد شدن اسم سسک به لیست بیمه اینتر می داد و سپس این شایعات به سوی پیشنهاد پنجاه میلیونی همراه با تعویض بازیکن در ازای بخشی از مبلغ خرید سسک کشیده شد.
اینبار وکیل سسک فابرگاس،جوزبا دیاز خبر توافق سسک با اینتر را تکذیب کرد.دیاز در مصاحبه ای گفت:
"ما در این لحظه نگرانی ای در مورد آینده نداریم.همه ما به خوب عمل کردن در لیگ قهرمانان و قهرمانی در لیگ برتر فکر می کنیم".
دیاز در ادامه گفت:
"ایتالیا؟مطمئنا ایده وسوسه کننده ای است،همچون اسپانیا،اما سسک در انگلستان خوشحال است.اینکه ما از ایتالیا پیشنهادی دریافت کرده ایم؟بله،اما فقط از آنجا نبوده است".
  
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۵
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysports.com
بازدید: ۵۴۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰