loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی،دفاع و کورس قهرمانی
پیروزی،دفاع و کورس قهرمانی

پیروزی،دفاع و کورس قهرمانی

در مورد نتیجه ی مهم...
نتیجه ی بزرگی بود . ما قبل از بازی تحت فشار بودیم تا پیروز شویم زیرا مشخص است
 که بازی بزرگی بود . پس از آن همه چیز در هم بود . گل زود هنگام ما تا حدودی نوع بازی ما تحت تاثیر قرار داد به این دلیل که ما نتوانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم و پس از آن میخواستیم برتری خود را حفظ کنیم . گاهی زیر فشار بودیم . باید بگویم تاتنهام خوب بازی کرد . از نظر من آنها برای این بازی آماده بودند و ما به انعطاف پذیری خاصی نیاز داشتیم تا بتوانیم با آن کنار بیاییم . تا زمانی که ما گل دوم را نزدیم مشخص است که بازی خیلی نزدیکی بود ولی در نهایت سه امتیاز خیلی بزرگی بود .

در مورد مرتساکر و کوشلنی...
آنها در طول بازی فوق العاده بودند . فکر میکنم در بازی مقابل بایرن هم به همین صورت بود . حتی پس از ورود ورمایلن ما کار را با سه مدافع مرکزی تمام کردیم و آنها دیگر موقعیت و شانسی ایجاد نکردند.

در مورد همکاری بین مرتساکر و کوشلنی ...
من اینطور فکر میکنم . امروز ما نیاز داشتیم تا بهترین باشیم زیرا آدبایور تیز و آماده بود ،همانطور که همیشه مقابل ما اینگونه است . آدبایور بازی خوبی از خود نشان داد و در کل ما نیاز به عملکرد دفاعی خوبی داشتیم و مشخص است که همه چیز به مدافع مرکزی بستگی داشت .

در مورد همبستگی بین بازیکنان و هواداران...
شما به رختکن می روید و میدانید که این ارزش زیادی دارد به این دلیل که میدانستیم که به ۳ امتیاز نیاز داریم . نتیجه ی مایوس کننده ای در زمین استوک داشتیم و فکر میکنم که هنوزهم در در ذهن ما بود .در کل می دانم که برای ماندن در کورس قهرمانی مهم بود که پیروز شویم . هواداران خارج از خانه ی ما از ابتدای فصل فوق العاده بودند.

در مورد کورس قهرمانی...
این نتیجه کمی ما را به چلسی نزدیک تر کرد و دیدار هفته ی آینده را جذاب تر کرد . حالا ۴ امتیاز فاصله داریم ،یک بازی کمتر انجام دادیم و دو بازی متوالی خارج از خانه انجام دادیم به این دلیل که بازی با سوانسی به تعویق افتاد پس اکنون ما ۵ بازی داخل خانه داریم .خواهیم دید چه اتفاقی می افتد ،این نتیجه ی دیدار بعدی را بسیار حساس می کند.

در مورد اینکه دو دیدار بعد مقابل دو رقیب مستقیم هستند ...
دیدار بعدی بسیار مهم است . ایمان دارم ۳ بازی را پشت سر گذاشتیم . اورتون ،بایرن و بازی امروز . جایی که از نظر ذهنی باید متمرکز می بودیم . جایی که فکر میکنم مدافعان مرکزی عالی عملکردند زیرا در این چنین دیداری هیچگاه لحظات عادی وجود ندارد و آنها باید در تمامی دیدار ها برای ٩۰ دقیقه کاملا متمرکز کار کنند.

در مورد صحبت کردن او با بنتنر...
نه من سه شنبه با او صحبت خواهم کرد . اوحال خوبی نداشت پس با او سه شنبه ملاقات میکنم.

در مورد گل روزیسکی ....
این گل در میان برترین گل های منتخب من می باشد .من این را به توماس گفتم زیرا او چنین گلزنی نیست و همه را حیرت زده کرده است .او حتی زمان نداشت درک که چه کار می کند و بلافاصله توپ وارد چهارچوب دروازه شد . این یک گل باورنکردنی بود.

در مورد جا گرفتن این گل میان ۵ گل برتر ونگر..

نمیدانم . حافظه ی من به اندازه ی کافی گسترده نیست تا گل ها را جمع آوری کنم ولی یکی از برترین گلهایی بود که این فصل به ثمر رساندیم .  

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۰۵۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰