loading
در حال بررسی درخواست شما
در بیرمنگام متوقف نخواهیم شد
در بیرمنگام متوقف نخواهیم شد

در بیرمنگام متوقف نخواهیم شد

 

یاران ونگر تنها سه روز پس از بازی برابر بیرمنگام باید محیا بازی رفت برابر بارسلونا در یک-چهارم لیگ قهرمانان اروپا بشوند و این موضوع سبب شده تا موضوع احتمالی استراحت سول کمپبل در بازی فردا مطرح شود تا وی بتواند با استراحت کافی در قلب دفاع توپچیها در برابر آبی و اناری ها قرار بگیرد.
با این وجود آرسن ونگر معتقد است سول باید در این برهه از زمان تلاشش را برای بازی در هر دو دیدار بکار ببندد. آرسن ونگر اجازه نخواهد داد تا بازی برابر بارسلونا فکر او را برای چینش ترکیب تیمش در بازی فردا به خود مشغول کند و این یعنی سول فردا بازی خواهد کرد.
"من او را برای بازی بعد انتخاب خواهم کرد چون برای من بازی بعدی مهم خواهد بود.
"در مورد بازی بعد دیدار برابر بارسلونا را در نظر نخواهم گرفت. برای برد در این بازی (بیرمنگام) لازم است تا در دفاع مستحکم باشیم. تمام فصل را تلاش کردیم تا در این جایگاه باشیم و این بازی اولویت دارد.
"باور دارم بازیکنانم بسیار باهوش هستند و اگر تمرکزمان را از دست بدهیم، این یعنی اینکه باهوش نبوده ایم. بهترین راه برای آمادگی برای دیدار برابر بارسلونا پیروز شدن بازی قبل از آن است.
"تا به امروز به سختی جنگیدیم تا در جایگاه فعلیمان باشیم. ده ماه آماده سازی برای جایگاهی بوده است که در آن هستیم بنابراین میخواهیم که از این برتری استفاده کنیم و برنده بازی برابر بیرمنگام شویم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۶
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰