loading
در حال بررسی درخواست شما
بیانیه شماره 12 کانون هواداری
بیانیه شماره 12 کانون هواداری

بیانیه شماره ۱۲ کانون هواداری

با عرض سلام وتبریک سال نو خدمت همه شما دوستان وهمراهان گرامی کانون هواداران آرسنال درایران.
پس از مشورت با جناب اقای امیراحمدی مدیرکانون هوادارای تصمیم بران شد تا از دوتن از بهترین وفعال ترین اعضای تحریریه کانون هواداران آرسنال که زحمات بسیاری برای اعتلای سایت خبری کانون متحمل شده اند تقدیر به عمل آید همچنین دربین اعضای رسمی  که کارت هواداری کانون را خریداری کرده اند قرعه کشی به عمل خواهد آمد وجوایز نفیسی به آن عزیزان ارائه خواهد شد.
لازم بذکراست که کارت این عزیزان در فصل آینده نیز اعتبار خواهد داشت وهمزمان با آغاز فصل جدید لیگ برترانگلستان امکانات جدیدی برای اعضای رسمی سایت بوجود خواهد آمد که امیدواریم مورد قبول این دوستان گرامی قرار بگیرد.
همچنین لازم میبینم که ازاین دوستان عزیز وگرامی بابت مشکلات فنی که ما را از ارائه خدمات وعده داده شده به انها درفصل جاری باز داشت عذرخواهی کنم.
درقسمت سوم وپایانی این اطلاعیه باید خدمتتان عرض کنم که بزودی قسمتهای جدیدی  درسایت راه اندازی خواهد شد تا شما عزیزان بتوانید لحظات بیشتری را درسایت بگذرانید واخبارمسابقات فوتبال معتبر جهان را ازهمین پایگاه خبری پی گیری کنید.
این قسمتهای جدید شامل بخش جام جهانی 2010 افریقای جنوبی وبخش لیگ قهرمانان اروپا میباشد که قسمت مربوط به مسابقات جام جهانی از 15فروردین ماه بطور رسمی آغاز بکار خواهد کرد وصفحه لیگ قهرمانان نیز برای فصل آینده مسابقات جام باشگاههای اروپا راه اندازی خواهد شد.
لازم به ذکراست که بخش جام جهانی پس ازپایان این رقابتهای جای خود را به مسابقات یورو2012 خواهد داد وبخش لیگ قهرمانان نیز اخبار تمامی تیمهای حاضر دراین مسابقات را پوشش خواهد داد وبه طبع اخبار توپچی های لندن نیز بشکل لحظه به لحظه به نظر شما عزیزان خواهد رسید. باشد که مقبول واقع شود.

باتشکر وارزوی سالی پرباربرای شما همراهان سایت خبری کانون هواداری آرسنال درایران.
معراج آگاهی

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۶
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۵۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰