loading
در حال بررسی درخواست شما
شخصیت بالای تیمی
شخصیت بالای تیمی

شخصیت بالای تیمی

 

دو سال قبل و در فصل 2007-08 آرسنال به تنهایی صدرنشینی لیگ جزیره را در دست داشت ولی سفر به بیرمنگام و اتفاقات عجیب و دردناک 23 فوریه آن سال همه چیز را تغییر داد. آرسنال در یک حادثه وحشتناک ادواردو را در سه دقیقه ابتدایی بازی از دست داد و در حالی که تا ثانیه های پایانی بازی 2-1 از میزبانش پیش بود در نهایت با پنالتی اعلام شده از سوی داور، نتیجه را با تساوی 2-2 مقابل تیم 10 نفره بیرمنگام عوض کرد. اما این پایان ماجرا نبود و ویلیام گالاس کاپیتان آن روزهای آرسنال پس از بازی به تنهایی در زمین ماند و ناامیدی را به وضوح نشان داد. در نهایت آرسنال کورس قهرمانی را در عین ناباوری از دست داد.
در این فصل نیز اتفاقی مشابه در بازی برابر استوک برای آرون رمزی جوان رخ داد ولی در نهایت توپچیها بازی را 3-1 پیروز شدند و آرسن ونگر معتقد است شخصیت تیمی آرسنال توانست در این فصل بهتر از دو سال قبل با سختی این ماجرا کنار بیاید.
"در آن بازی (برابر بیرمنگام) نتوانستیم به خوبی با اتفاقی که رخ داد کنار بیایم.
"پس از آن و در بازی برابر استوک اتفاق مشابهی رخ داد ولی این بار با قدرت با آن مقابله کردیم.
"ولی فکر نمیکنم که قهرمانی را در آن روز (سال 2008) از دست داده باشیم. در آن زمان مسائل مهمتری نیز بود و تعدادی از بازیکنان به اندازه کافی تمرکز نداشتند و بازیکنانی نیز بودند که سال آخر قراردادشان را سپری میکردند.
"قهرمانی را در بیرمنگام از دست ندادیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰