loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس مطبوعاتی: جک، سانیا و شروود
ادامه کنفرانس مطبوعاتی: جک، سانیا و شروود

ادامه کنفرانس مطبوعاتی: جک، سانیا و شروود

در مورد باکاری سانیا...

بارها گفته ام که شرایط دقیقا مانند هفته قبل است.

در مورد کار کردن روی عقد قرارداد جدید با سانیا...

توپ در زمین اوست و من نمی توانم تاثیری روی آن داشته باشم.

در مورد انتخاب کردن او برای فینال...

شکی نیست. بارها گفته ام که حرفه ای بودن یعنی تا آخرین روز قرارداد بهترین توان خود را ارائه کنید. از نظر من یک حرفه ای واقعی این گونه است. هیچ تردیدی در مورد صداقت، اشتیاقش برای پیروزی و تعهد او ندارم.

در مورد این که برگزاری بازی های نیمه هایی در ومبلی چطور به آماده شدن برای فینال کمک می کند...

ما در لیگ قهرمانان بازی های بزرگی زیادی در خارج از خانه انجام داده ایم، فکر نمی کنم این مسئله در فوتبال مدرن تاثیری داشته باشد. اندازه زمین ها برابر است، کیفیت زمین همه جا برابر است پس فکر نمی کنم آن تاثیر زیادی در نتیجه داشته باشد.

در مورد اخراج تیم شروود از تاتنهام...

از نظر من چه مربی تاتنهام باشد چه هر مربی دیگری، وقتی کسی کارش را از دست می دهد خبر بدی است. تنها مسئله ای که موجب نگرانی است این است که سرعت این تغییرات در لیگ برتر سریع و سریع تر می شود. این نشانه خیلی خوبی برای لیگ برتر نیست.

در مورد این که مربیان حرفه خود را در لیگ برتر گسترش می دهند...

فکر می کنم هر باشگاهی مسئولیت دارد تصمیم درستی اتخاذ کند. فکر می کنم ثبات تکنیکی برای گسترش بازی مهم است. در حال حاضر افراد زیاد در این مورد فکر می کنند پس ما در شغل خود این را می پذیریم که اگر مدیران یا مالکان از ما راضی نباشند می توانیم کارمان را از دست بدهیم. اما همچنان داشتن ثبات تکنیکی برای گسترس و پیشرفت بازی بسیار مهم است.

در مورد قرارداد فابیانسکی...

پاسخ دقیقا همان پاسحی است که در مورد سانیا دادم. صادقانه بگویم، من همواره این گونه عمل کرده ام [بازیکنانی را انتخاب کرده ام که ممکن است تیم را ترک کنند] زیرا اگر این کار را نکنم اساسا یعنی بچه ها حرفه ای نیستند. من این کار را در قبال نصری، ونپرسی و هر کس دیگری که می دانستم شانس بالایی برای ترک تیم دارد انجام دادم و به آنها بازی دادم. اگر شایسته بازی کردن باشند، بازی می کنند.

در مورد آمادگی ویلشر...

او به سختی کار کرده است. امروز [۴ شنبه] جلسه فشرده دیگری داریم و او در حال پیشرفت است. او ۳۰ دقیقه برابر نوریچ بازی کرد که برنامه ریزی شده بود و او خوب کار کرد. اگر از من در مورد جام جهانی بپرسید او باید زمان کافی داشته باشد تا کاملا آماده شود.

در مورد درس هایی که از فینال جام اتحادیه ۲۰۱۱ گرفتید...

ببینید همواره می توانید بلغزید یا ارتباط درستی برقرار نکنید. هرگز نمی توانید تضمین کنید که هرگز تکرار نشود. تنها اتفاقی که افتاد این بود که اتفاقی که برایمان رخ داد در اخرین دقیقه بازی بود که شما را با زمان بسیار بسیار کمی برای واکنش نشان دادن رها می کند. تنها چیزی که می خواهیم تمرکز کردن روی روز بازی و روشی که می خواهیم بازی کنیم است. از آن لذت ببریم و این بهترین روش برای بودن در بهترین وضعیتمان است.

بازیکنان در طول هر فصل چیز هایی می آموزند اما باور داریم چیزی که می خواهیم این است که فصل را خیلی خوب تمام کنیم. این فرصت را در آخرین بازی فصل انگلیس داریم، یک بازی بزرگ است. بگذارید برویم و از آن لذت ببریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۲۴
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴,۷۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰