loading
در حال بررسی درخواست شما
به خاطر رئیس
به خاطر رئیس

به خاطر رئیس

 

گائل کلیشی ستاره فرانسوی توپچیها علت ناکامی آرسنال در سال 2008 را عدم تمرکز تعدادی از بازیکنان به دلیل قرار داشتن در سال آخر قراردادشان میداند، موضوعی که دیگر در این فصل موجب نگرانی هیچ یک از بازیکنان نیست.
کلیشی همچنین قهرمانی در این فصل را برای بازیکنان و آرسن ونگر بسیار مهم میداند و معتقد است آرسن ونگر با اطمینان و اعتماد به نفسی که در تیم ایجاد کرده باعث شده تا بازیکنان جوان آرسنال تلاش کنند تا به منتقدانی که از ناکامی آرسنال قبل از شروع فصل میگفتند، ثابت شود اشتباه فکر میکردند.
گائل در اینباره میگوید:"در سال 2008، بازیکنانی داشتیم که به پایان قراردادشان نزدیک میشدند و در فکر تمدید قرارداد با آرسنال و یا رفتن به باشگاهی دیگر بودند. این موضوع میتواند تمرکز تیمی را بر هم بزند، ولی امسال همگی در یک وضعیت هستیم. میخواهیم نشان دهیم میتوانیم قهرمان شویم، به آنهایی که میگفتند به اندازه کافی خوب نیستیم ثابت کنیم که اشتباه میکردند و به هواداران ثابت کنیم که بی جهت طی این سالها از آرسنال حمایت نکرده اند.
"میخواهیم این کار را به خاطر رئیس انجام دهیم چون اطمینان و باوری که او به تیم میدهد، فوق العاده است. بازگشت دوباره به بیرمنگام نتها یک بازی دیگر است (مانند تمام بازیها). میدانیم که تنها چند بازی باقی مانده است و تمام بازیها مانند یکدیگرند و به دور از اتفاقاتی که در گذشته افتاده است. فقط باید به بردن ادامه دهیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : the gunning hawk
بازدید: ۵۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰