loading
در حال بررسی درخواست شما
سانیا : من زننده ی پنجمین پنالتی بودم
سانیا : من زننده ی پنجمین پنالتی بودم

سانیا : من زننده ی پنجمین پنالتی بودم


پنالتی قاطع سانتی کازورلا و نمایش قهرمانانه ی لوکاس فابیانسکی در مهار ضربات پنالتی ، آرسنال را برای اولین بار پس از سال ۲۰۰۵ به فینال جام حذفی رساند.

مدافع فرانسوی آرسنال در تمرینات قبل از بازی تمرین پنالتی زدن انجام داده بود ، اما زمان زدن ضربات پنالتی (در بازی با ویگان) تمرکزش بیش از آنکه بروی زدن پنالتی خودش باشد بروی پنالتی زدن هم تیمی هایش بود.

" میدانستم اگر سانتی پنالتیش را گل کند بازی تمام است. بیش از آنکه میخواستم من پنالتیم را گل کنم ، میخواستم سانتی آنرا گل کند پس به تمام فشاری که (برای زدن پنالتی) خواهم داشت فکر نمیکردم."

" این همان پنالتی بود که باید گل میشد و سانتی تمامش کرد ، چون او بازیکن بزرگیست. کازورلا آرامشش را حفظ کرد ، چون میخواست آرسنال را به فینال برساند."

" برخی اوقات در تمرینات ، تمرین پنالتی میکنیم. بعضی مواقع من زمان بیشتری را در تمرینات میمانم و برای تفریح تعدادی پنالتی میزنم ، اما میدانیم که این میتواند در طی بازی اتفاق یبافتد. همواره سعی میکنم تا جایی که ممکن است به خوبی پنالتی زدن را تمرین کنم."

" شما فقط احتیاج دارید که تصمیم بگیرید. بهترین گزینه را پیدا کنید و آنرا بدون توجه به اینکه چه جیزی اتفاق میافتد یا دروازه بان کجاست تا آخرین لحظه با خود نگه دارید."

سانیا ، شنبه آماده ی دومین حضورش در ومبلی مقابل هال سیتی در فینال است و این بازیکن ۳۱ ساله امیدوار است تا بتوانند جامی را برای طرفداران به ارمغان بیاورند

" من فقط میخواهم جام را ببرم ، چون برای مدت زیادیست که چیزی بدست نیاوردیم. این برای باشگاه و بازیکنان چیز بسیار ارزشمندیست ، اکنون امکان بدست آوردن جام وجود دارد و ما میخواهیم انجامش دهیم. طرفداران شایسته ی جشن گرفتن به همراه ما هستند ، آنها شایسته این هستند که ببینند داریم برایشان میجنگیم. طرفدارن سزاوار خوشحالی کردن هستند ، چون آنها همواره ما را در طی این سال ها حمایت کردند. من همیشه متوجه این موضوع بودم که ورزشگاه ، حتی در زمان هایی که بد بازی میکردیم پر بود و طرفداران از ما پشتیبانی میکردند."

" میخواهیم محبتشان را جبران کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۲۷
به قلم ناصر
دسته‌بندی: جام حذفی انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۷۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰