loading
در حال بررسی درخواست شما
شاید جنگ روانی
شاید جنگ روانی

شاید جنگ روانی

 

جان تری کاپیتان چلسی از بازگشت آرسنال به جمع مدعیان میگوید و این موضوع که پس از برد چلسی مقابل آرسنال در امارات، توپچیها را از جمع مدعیان خارج شده میدانسته.
تری درباره شخصیت آرسنال در بازگشت به جمع مدعیان میگوید و این موضوع که تیمهای خارج از کورس قهرمانی، حتی با وجود نبود بازیکنانی نظیر روبین ون پرسی در جمع توپچیها کار سختی در امارات پیش رو خواهند داشت و این موضوع را برتری شمال لندنی ها میداند.
تری در مصاحبه با London Evening Standard گفت:"به یکباره آرسنال به کورس قهرمانی بازگشت. ما و یونایتدها در زمانی که نباید، مرتکب اشتباه شدیم. زمانی که در ماه نوامبر آنها را شکست دادیم، 11 امتیاز اختلاف وجود داشت و من آنها را از کورس خارج میدانستم. ولی با رعایت انصاف، آنها بازیکنانی را به دلیل مصدومیت خارج از ترکیب داشتند و تیم بسیار جوانی را در اختیار دارند. با این حال بازی کردن در امارات مقابل آنها برای تیمهای پایین تر جدول کار سختی خواهد بود.
"این موضوع مانند برداشتن یک قدم بزرگ است و روشی که آنها بازی میکنند، کار را برای تیمهای دیگر برای مقابله با آنها سخت میکند. علت اینکه آنها بازی را مقابل تیمهای بزرگ دیگر واگذار کردند این است که در مجموع اختلاف چندانی میان تیمهای بزرگ وجود ندارد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : the gunning hawk
بازدید: ۵۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰