loading
در حال بررسی درخواست شما
سانیا: با هیچ تیمی به توافق نرسیده ام
سانیا: با هیچ تیمی به توافق نرسیده ام

سانیا: با هیچ تیمی به توافق نرسیده ام


سانیای ۳۱ ساله که اکنون در اردوی آماده سازی تیم ملی فرانسه برای جام جهانی حضور دارد گمانه زنی های انتقالش به منچستر سیتی پس از پایان قردادش با آرسنال در ماه آینده را تکذیب کرد.

او در گفتگو با خبرگزاری فرانسوی Le Parisien اظهار داشت: " من با تیمی قرارداد امضا نکرده ام و با هیچ کس به توافق نرسیده ام. همه رسانه های انگلیسی دارند مرا به منچستر سیتی می فرستند اما با آن ها یا کس دیگری هیچ توافقی ندارم، هرگز به آنجا نرفته ام.

" چند باشگاه اروپایی و انگلیسی با من تماس گرفته اند، برخی مذاکرات بیشتر از بقیه پیش رفته است و منچستر سیتی در میان آن هاست.

" اما امروز من هنوز یک بازیکن آرسنال هستم، خوب خواهد بود اگر همه مسائل پیش از جام جهانی که اکنون کاملاً روی آن متمرکز شده ام حل و فصل شود."


اگرچه پیش از این آرسن ونگر ابراز امیدواری کرده بود که سانیا قراردادش را با آرسنال تمدید کند اما خود او می گوید بعید است که فصل آینده هم در جمع توپچی ها باشد.

" در حال حاضر به احتمال ٩۰ درصد باشگاه را ترک می کنم و به احتمال ۱۰ درصد خواهم ماند. برای مدتی طولانی این سوال را از خودم پرسیده ام و حالا زمان یک چالش جدید است.

" آرسنال باشگاه فوق العاده ای است که به من فرصت رشد و پیشرفت در هر دو جنبه ورزشی و انسانی را داده است. این باشگاه یک خانواده است، اینجا احساس خوبی دارم و چند سال خیلی خوب را در اینجا گذرانده ام."

سانیا که در آخرین سال قراردادش با آرسنال فاتح جام حذفی شد افزود: " پایان کار با کسب جام فوق العاده است، باشگاه کاملاً شایسته یک جام بود.

" این فرصتی برای تشکر از آرسن ونگر، اعضای کادر فنی، تمام افراد حاضر در باشگاه و البته همه هواداران برای حمایتی که از من در طول فصل های حضورم در اینجا و خصوصاً در زمان دو مصدومیت جدیم داشتند، است. هر اتفاقی که بیفتد آرسنال تا ابد در قلب من باقی خواهد ماند. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۳/۶
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : ESPN FC
بازدید: ۳,۶۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰