loading
در حال بررسی درخواست شما
شاید کاپیتان به بازی با بارسا نرسد.
شاید کاپیتان به بازی با بارسا نرسد.

شاید کاپیتان به بازی با بارسا نرسد.

بعد از تساوی تراژیک و آشنای آرسنال در ورزشگاه خانگی بیرمنگام ، اینبار نیز یک مصدومیت سنگین و سخت برای آرسنال باقی ماند . سسک فابرگاس کاپیتان توپچی ها که در این دیدار توسط تکل سخت کریگ گاردنر مورد اثابت قرار گرفت ، حضورش در دیدار سخت و مشکل بعدی آرسنال در مقابل بارسلون در حاله ای از ابهام قرار دارد .

دقیقا دو فصل پیش نیز در این ورزشگاه آرسنال با یک گل دقائق پایانی هم امتیازات بازی را از دست دیده یافت هم ادواردوی تازه آرسنالی شده را . به نظر میرسد ماموریت بیرمنگام هر سال که به لیگ برتر میآید این باشد که امتیازات را در آخرین لحظه بگیرد و بازیکن کلیدی آرسنال را نیز مصدوم کند .

وقتی از آرسن ونگر در مورد وضعیت سسک بعد بازی سوال شد او اینگونه پاسخ داد " نمیتوانم بطور دقیق بگویم اوضاعش چطور است ، ما این موضوع را فرد بررسی خواهیم کرد او بر روی زانویش تکل شده است . ما سعی میکنیم که ابتدا او را آماده کنیم اما اگر خود او نیز به این آمادگی آگاهی پیدا کند "

و وقتی از وی درباره شانس حضور فابرگاس در مقابل بارسا سوال شد ونگر پاسخ داد که " واقعا نمیدانم "

کاپتان فابرگاس در این فصل در فرم رویایی به سر میبرد ، او که در رقابت های مختلف 34 بار با پیراهن آرسنال بازی کرده است موفق شده است تا 18 گل بزند و 19 پاس گل بدهد . بدون شک او کلیدی ترین بازیکن آرسنال است و حضورش کیفیتی متفاوت به بازی آرسنال میدهد . باید منتظر ماند و اخبار بعدی پیرامون مصدومیت وی را دنبال کرد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۸
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : imscouting
بازدید: ۷۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰