loading
در حال بررسی درخواست شما
سانچز به آرسنال پیوست
سانچز به آرسنال پیوست

سانچز به آرسنال پیوست

بازیکن شیلیایی از باشگاه بارسلونا به جمع توپچی ها پیوست. او در 3 فصل حضورش در بارسلونا 88 بازی انجام داد و 39 گل نیز به ثمر رساند.

او با تیم کاتالونیایی قهرمانی در کوپا دل ری (2012)، لالیگا (2012/13) سوپر کاپ اسپانیا (2011 و 2013) و جام باشگاه های جهان (2011) را تجربه کرده است.

سانچز که همراه با تیم ملی شیلی در جام جهانی 2014 نیز حاضر بود یکی از بهترین استعداد های فوتبال به شمار می رود. او در بازی های مرحله گروهی برابر هلند اسپانیا و استرالیا در صعود شیلی به جمع 16 تیم برتر نقش پررنگی ایفا کرد. او در چهار بازی خود در این جام دو گل نیز به ثمر رساند.

سانچز که 71 بازی برای تیم ملی شیلی انجام داده 24 گل ملی در کارنامه خود دارد. وی حرفه خود را از کوبرلوئا شروع کرد که در کالاما در شمال شیلی قرار دارد. پس از یک فصل او به کولو کولو رفت که در سانتیاگو واقع شده است و با این تیم قهرمان لیگ برتر شیلی در سال 2007 شد.

پس از عملکردهای خوبش، راهی دوران قرضی در تیم ریور پلاته آرژانتین شد، جایی که قهرمانی در لیگ برتر آرژانتین را به افتخارات خود افزود.

سپس با قراردادی دائمی به سری آ و اودینزه رفت و در 3 فصل 95 بازی کرد و 20 گل هم به ثمر رساند پیش از ان که در سال 2011 راهی بارسلونا شود.

آرسن ونگر سرمربی آرسنال گفت: "در بین بازیکنان بسیاری که در این جام دیده شدند ، الکسیس یک بازیکن شگفت انگیز است و ما از این که او به باشگاه فوتبال آرسنال پیوسته است خشنودیم.

"الکسیس قدرت خلاقیت و کیفیت زیادی به تیم ما خواهد افزود و ما بی صبرانه منتظریم او طی هفته های آینده به جمع ما ملحق شود. اکنون برای چندین فصل است که او عملکردهای بسیار با کیفیتی در بالاترین سطح ارائه داده است و همه ما از حضور او در ترکیب آرسنال هیجان زده هستیم. مطمئن هستم تمام هواداران آرسنال برای خوشامد گویی به الکسیس به من خواهند پیوست."

سانچز گفت: "من از پیوستن به آرسنال خشنودم. آرسنال، باشگاهی است که سرمربی بزرگ، بازیکنان فوق العاده، هواداران پر تعداد در سرار جهان و ورزشگاهی زیبا در لندن دارد .بی صبرانه منتظرم با هم تیمی های جدیدم آشنا شوم و برای آرسنال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم . میخواهم تمام توانم را برای آرسنال به کار بگیرم و دل هواداران را شاد کنم.

سانچز برای انجام تست پزشکی و بستن قرار داد با تیم جدید پنجشنبه به لاندن کولنی آمد و در پایان جولای و پس از گذارندن تعطیلات به هم تیمی های جدیدش خواهد پیوست.

انتظار می رود اولین حضور سانچز در آرسنال در دوم و سوم آگوست در امارات کاپ و در ورزشگاه امارات باشد.

شماره ی پیراهن سانچز به زودی در اینستاگرام رسمی باشگاه اعلام خواهد شد.

مصاحبه کامل سانچز به زودی در آرسنال پلیر به اشتراک گذاشته خواهد شد.

همه اعضای باشگاه آرسنال به سانچز خوش آمد می گویند و منتظر دیدار او با لباس آرسنال می باشند.



آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۴/۱۹
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۴۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰