loading
در حال بررسی درخواست شما
منطقه آمار
منطقه آمار

منطقه آمار


نقش کلیدی گیبس

کیرون گیبس در این فصل از مسابقات یکی از بهترین عملکرد ها را در تیم داشته است و به همین دلیل هم به تیم ملی انگلستان برای بازی در برابر سن مارینو و لهستان در مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل دعوت شده است.این بازیکن 23 ساله در هر دو قسمت حمله و دفاع سرافراز بوده و بیشتر از نیمی از نبردهای روبرویش را برده است.

گیبس در اوایل دوران بازیش وینگ بازی می کرد و نباید در ابتدا انتظار بهترین بودن در پست دفاع چپ را از او داشت.مسلما بهترین عملکرد او در فاز هجومی در بازی ماه پیش در برابر ساوتهمپتون بود زمانی که او بر روی دو گل آرسنال تاثیر مستقیم داشت.این بازیکن با اورلپ های خود به بازی تیم عرض می دهد.شکل زیر نفوذ های زیاد او را در بازی با ساوتهمپتون نشان می دهد.

اما عملکرد دفاعی او یک بار دیگر در روز شنبه آزمایش خواهد شد جایی که وستهمی ها به دنبال راهی برای فرستادن توپ روی سر کارول خواهند بود.دفاع چپ آرسنال چنین آزمایشی را یکبار در مقابل استوک داشته است.شکل بازی با استوک نمایش می دهد که او کمتر به جلو می رفت و به دنبال دفاع کردن و ندادن فضا به حریف بود.گیبس باید امروز به همان صورت و با همان نظم کارول و وستهم را از گل زدن باز دارد.

.آرسنال-ساوتهمپتون...............................  ...........آرسنال-استوک
.
[تصویر: gun__1349442296_gibbs_chart.jpg?ic=53284dT]
.
رقابت ورمائلن با کارول

کارول پس از انتقالش از لیورپول به وستهم در این پنجره همانند بازیکنی است که دوباره متولد شده است.اگرچه آسیب دیدگی کمی روند پیشرفت او را محدود کرد.با این حال بازیکن تیم ملی انگلیس برای یاران آلاردایس عملکرد خوبی داشته و پتانسیل این را دارد که برای مدافعین آرسنال در بازی امروز خطرساز شود.

توپچی ها و به ویژه توماس ورمائلن باید این بازیکن 23 ساله را کنترل کنند.این مدافع بلژیکی فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در برابر کارول داشت و این مهاجم پس از 71 دقیقه بی ثمر از بازی خارج شد.

نبرد بین این دو بازیکن می تواند تاثیر زیادی در نتیجه این بازی داشته باشد و آمارها نشان می دهد که رقابت بسیار نزدیک خواهد بود.هر دو بازیکن 16 نبرد هوایی را در این فصل پیروز شده اند اما عملرکد کارول کمی بهرت بوده است.(64% پیروزی در نبردهای هوایی در مقابل 61.5%) . اما کاپیتان آرسنال در نبردهای رو در رو از کارول با آمار 62.7% در مقابل 45.5 % بهتر بوده است.

[تصویر: gun__1349442313_vermaelen_v_carroll.jpg?ic=2ee5c7T]

واقعیت های بازی

* آرسنال در 11 بازی خارج از خانه اخیر خودش در لیگ جزیره تنها 1 باخت داشته است. (6 برد و 4 تساوی)

* آرسن ونگر تنها 2 بازی از 9 بازی رو در رو در مقابل آلاردایس را پیروز شده است.اولین آن در مقابل بولتون در سال 2002 و دومی هم بازی در برابر بلکبرن در سال 2010 بوده است.

* 4 پنالتی در 4 بازی اخیر آرسنال و وستهم وجود داشته است.

* آرسنال در 8 مقابله اخیر خودش در لیگ جزیره در برابر وستهم 6 برد داشته و هیچ شکستی را تجربه نکرده است.

* چکش ها آخرین پیروزی خودشان در لیگ جزیره در مقابل آرسنال را در هایبری داشته اند ولی اولین تیم بودند که آرسنال را در اشبورتون شکست داد.

* وستهمی ها در 16 بازی اخیرشان در خانه تنها 1 شکست داشته اند.(8 پیروزی و 7 تساوی)

* امتیازات آرسنال در این 6 بازی تنها از دو فصل در 20 فصل گذشته کمتر بوده است.یکی 7 امتیاز در فصل گذشته و دیگری 5 امتیاز در فصل 1994/95 بوده است.

* تنها یک تیم در طول تاریخ لیگ جزیره در 6 بازی ابتدایی کمتر از 10 امتیاز گرفته است و قهرمان شده است.

* ژروینیو از 3 شوت در چارچوبی که در لیگ انگلیس داشته است 3 گل به ثمر رسانده.

* وستهم در فصل گذشته بیشترین گل زده از روی ضربات ایستگاهی را داشته است و این فصل آرسنال 3 گل از روی این ضربات خورده است.

* وستهم در بازی گذشته اش در برابر کوئینز پارک 8 کارت زرد دریافت کرد که این یک رکورد در تاریخ لیگ جزیره است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۱۵
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰