loading
در حال بررسی درخواست شما
آقای دلبوسکه،چرا آرتتا به تیم ملی  اسپانیا دعوت نمیشود؟
آقای دلبوسکه،چرا آرتتا به تیم ملی  اسپانیا دعوت نمیشود؟

آقای دلبوسکه،چرا آرتتا به تیم ملی اسپانیا دعوت نمیشود؟

جدا،من تعجب میکنم چرا آرتتا تا کنون به تیم ملی اسپانیا دعوت نشده است.وقتی شما به فصلهای فوق العاده ای که او در اورتون و اخیرا به عنوان کاپیتان دوم در آرسنال داشته است نگاه کنید،عجیب به نظر میرسد که تا کنون هیچ شانسی در تیم ملی به او داده نشده.

بازیکنان زیادی در پست او در تیم ملی هستند اما هنوز ندادن شانس به او تعجب آور است.

براساس بازیهای او در این فصل،میکل سزاوار حضور در تیم ملی بوده است.تنها کسی که میتواند دلیل این کار را پاسخ دهید وینسنته دلبوسکه است.

پس از فروش سانگ به بارسا،آرتتا در پستی تدافعی تر به کار گرفته شد.آرتتا نحوه پاسهای خود را بهبود بخشید و همچنین سبک دفاعی تری در بازیهایش به کار گرفت.

او به دلیل دادن 658 پاس در صدر تمامی لیگهای اروپایی قرار دارد.او نسبت به بوسکتس و آلونسو در هر بازی بیش از 25 پاس بیشتر داده است.

آرتتا نقش کلیدی در موفقیت این فصل آرسنال داشته است.در تمام 7 بازی لیگ او تنها 41 پاس اشتباه داده است او نسبت بسیار خوب 94% پاس صحیح داشته است.مبادا شما فکر کنید او تنها در دادن پاسهای کوتاه موفق است.به طور متوسط او در هر بازی 6.6 پاس بلند داده است .در مجموع از 50 پاس بلندی که او داده 46 پاس صحیح بوده است.که این درصد قابل توجه 92%میباشد.

ژابی آلونسو که به دلیل دادن پاسهای بلند شهرت دارد،در این فصل 83 پاس بلند داده که 58 پاس آن صحیح بوده و نسبت آن زیر 70% میشود.

آرتتا با اینکه در صدر جدول بهترین تکل زنهای اروپا و لیگ برتر نیست،اما او در لیست لیگهای اروپایی در رده 15 است و همچنین نفر سوم لیگ برتر است.آلونسو در اروپا 61 نفر است و بوسکتس اصلا در این جدول پیدایش نیست!

آرتتا در هر بازی نسبت به آلونسو و بوسکتس خطاهای بیشتری انجام داده اما در کمال تعجب تنها یک کارت زرد گرفته و در مقابل آلونسو سه کارت زرد و بوسکتس چهار کارت گرفته است.شاید این بدلیل تفاوت در لیگها باشد اما وقتی به تکلهای او نگاه میکنید متوجه با استراتژی بودن آنها میشوید.

برای اینکه نشان دهم آرتتا در پست جدید چقدر بهتر از فصل گذشته است.یک مقایسه بین او و بوسکتس انجام میدهم.
ابتدا بازیهای بوسکتس را در جام ملتها با بازیهای آرتتا در فصل گذشته مقایسه میکنیم.
سپس بازیهای هر دوی آنها در این فصل را مقایسه خواهیم کرد تا تفاوت شگفت انگیزی را متوجه شویم.

[تصویر: busquets-v-arteta.png]

همانطور که در سمت چپ جدول میبینید بوسکتس در یورو نسبت به فصل گذشته آرتتا بازیکنی قطعا بهتری بوده است.میکل از 13 موضوع تنها در 5 گزینه برتر بوده است.

حالا وقتی سمت راست جدول را نگاه کنیم،میکل از 16 موضوع در 12 موضوع برتر بوده است.آرتتا در مقوله های دفاعی و دادن پاس کاملا نسبت به بوسکتس بهتر بوده است.

حال با توجه به پیشرفت چشمگیر میکل آرتتا باید از دلبوسکه این سوال را پرسید که چرا آرتتا در تیم ملی اسپانیا جایی ندارد؟

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۲۱
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مقاله
منبع : news.arseblog.com
بازدید: ۱,۴۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰