loading
در حال بررسی درخواست شما
ایمان داشته باشید
ایمان داشته باشید

ایمان داشته باشید


آرسن ونگر می داند که باید وضعیت آرسنال را سر و سامان دهد، هیچکس این را بهتر از خود آرسن ونگر نمی داند.

نمی توان به آینده آرسنال بدون ونگر فکر کرد، مربی تیمش را بازسازی کرده، پس باید به او زمان بدهیم تا تیم جدیدش از این شرایط سخت بیرون بیاید.

بدون شک در تیم استعدادهای خوبی وجود دارد، بازیکنان جوانی مثل جک ویلشر، چمبرلین، گیبز و شرنی به زمان احتیاج دارند.

الان زمان مناسبی برای قضاوت در مورد تیم نیست و اینکه همه چیز را تقصیر بازیکنان فعلی بدانیم نا عادلانه است، این احساس وجود دارد که شکست مقابل بردفورد آنها را در نقطه حساسی قرار داده ولی من بر این عقیده نیستم.

باید به آنها این فرصت را داد که ثابت کنند توانایی این را دارند که از دشواری های فعلی خارج شوند. این یک تیم جدید است، بیایید ببینیم آنها چگونه واکنش نشان خواهند داد. ونگر به شدت به بازیکنانش وفادار است، او در دوران خوب و بد پشت آنهاست.

ولی باور کنید به عنوان یک بازیکن ونگر به شما فرصت زیادی می دهد، ولی وقتی که این باور عوض شود و او روی بازیکن دیگری تمرکز کند شما به سختی می توانید جایگاه خود را پس بگیرید، مسئولیت شکست مقابل بردفورد با اوست.

او تیم قدرتمندی را به زمین فرستاد تا برد راحتی را به دست آورد، حتی توماس ورمالن کاپیتان تیم هم در آن حضور داشت و ضربه پنالتی آخر را از دست داد.

در زمان بحران است که ونگر چیزهای بیشتری در مورد بازیکنانش متوجه می شود و بازیکنان چیزهای بیشتری از یکدیگر یاد می گیرند.

ما در سال 1998 در بازی جام حذفی با پورت وال در آستانه حذف شدن بودیم ولی در نهایت توانستیم در ضربات پنالتی برنده شویم و صعود کنیم، بعد از آن بازی پیشرفت کردیم و در نهایت در آن فصل توانستیم دبل کنیم.

به هر حال، مواظب انتقادات خود از ونگر باشید، او بارها ثابت کرده که منتقدانش اشتباه می کنند، او فصل گذشته این کار را وقتی که تیمش کار را به عنوان تیم سوم تمام کرد انجام داد، من به شخصه اگر او این کار را دوباره انجام دهد تعجب نمی کنم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۲۴
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : Daily Mail
بازدید: ۱,۰۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰