loading
در حال بررسی درخواست شما
جوانترین ترکیب آرسنال از سال 2008 - آن‌ها اکنون کجا هستند؟
جوانترین ترکیب آرسنال از سال 2008 - آن‌ها اکنون کجا هستند؟

جوانترین ترکیب آرسنال از سال ۲۰۰۸ - آن‌ها اکنون کجا هستند؟

آرسن ونگر به خاطر سیاست خود در پرورش بازیکنان جوان در آرسنال مشهور بود، اما چه اتفاقی برای بازیکنانی افتاده است که او در سال 2008 به عنوان بخشی از جوان‌ترین ترکیب اصلی باشگاه انتخاب کرد؟
 
او در 23 سپتامبر 2008 در بازی دور سوم جام اتحادیه مقابل شفیلد یونایتد با این ترکیب جوان به میدان رفت و با نتیجه 6-0 پیروز شد.
 
ما نگاهی به دوران فوتبالی آن‌ها از آن روز تاکنون انداخته‌ایم.
 
 
لوکاژ فابیانسکی
 
فابیانسکی بیشتر هفت سال خود را در آرسنال به عنوان دروازه بان ذخیره گذراند و در اواخر دوران حضورش در این باشگاه به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.
 
از زمان ترک امارات در سال 2014، این ملی پوش لهستانی خود را به عنوان یکی از ثابت ترین گلرهای لیگ برتر، ابتدا در سوانزی و اکنون در وستهم، تثبیت کرده است.
 
گاوین هویت
 
هویت پس از پیشرفت در آکادمی آرسنال، تنها یک بازی در لیگ برتر برای توپچی ها انجام داد و در چهار دوره قرضی از باشگاه دور شد.
 
این مدافع در سال 2012 بازیکن آزاد شد و قبل از اینکه در سال 2019 با میدستون یونایتد قرارداد امضا کند، در لیگ های پایین تر با داگنهام و ردبریج، گیلینگهام، بارنت و ایستلی به میدان رفته است.
 
یوهان ژورو
 
ژورو 10 سال را در آرسنال سپری کرد اما هرگز به عنوان راه حلی برای مشکلات دفاعی آن‌ها به نظر نمی‌رسید و مرتکب برخی اشتباهات بزرگ شد.
 
ملی پوش سوئیسی در سال 2014 با هامبورگ قرارداد امضا کرد و سه سال بعد به آنتالیا اسپور ترکیه پیوست و سپس در سال 2018 با اسپال به سری آ رفت.
 
در سال 2019، او به سوئیس بازگشت تا برای سیون بازی کند، اما یکی از 9 بازیکنی بود که با شروع همه‌گیری کووید، از کاهش دستمزد خودداری کرد و به همراه بازیکن سابق آرسنال اخراج شد.
 
الکس سانگ (هنری لنزبری)
 
سانگ یک سال زودتر از ژورو به سیون پیوست.
 
ژورو بعد از جدایی از سیون، در نوشاتل زاماکس و نوردسلاند بازی کرد، در حالی که سانگ در تیم آرتاسولار در لیگ جیبوتی حضور داشته است.
 
هنگامی که در امارات بود، سانگ مورد علاقه هواداران قرار گرفت زیرا او از چهار عنصر خط دفاعی محافظت می کرد و فرم خوب او باعث شد در سال 2012 راهی بارسلونا شود.
 
با این حال، این هافبک در نیوکمپ دوران خوبی نداشت و قراردادش در سال 2016 فسخ شد و او قبل از پیوستن به سیون در سال 2018 با روبین کازان قرارداد امضا کرد.
 
لنزبری در چهار دوره قرضی از آرسنال جدا شد و در سال 2012 با ناتینگهام فارست قرارداد دائمی امضا کرد و در سال 2017 به استون ویلا رفت.
 
کیران گیبس
 
گیبس از طریق آکادمی آرسنال وارد تیم اصلی شد و بعداً خود را به عنوان بازیکن ثابت تیم تثبیت کرد.
 
ورود ناچو مونرئال و سئاد کولاسیناچ باعث شد یک مبارزه در سمت چپ دفاع برای تثبیت جایگاه در تیم اصلی رخ دهد و وی در سال 2017 با وست بروم قرارداد امضا کرد و بعد از آن در سال 2021 به دعوت فیل نویل به اینتر میامی پیوست.
 
مارک رندال
 
رندال به عنوان یکی از ستاره های جوان در حال ظهور انگلستان در نظر گرفته می شد و آرسن ونگر او را به عنوان یک ستاره آینده معرفی کرد.
 
''او بازیکنی است که من شخصاً دوستش دارم زیرا تمام ویژگی ها را دارد. در این باشگاه، او هنوز به موفقیت دست پیدا نکرده است، اما من مطمئن هستم که او جایگاهش را به دست می‌آورد، زیرا آنقدر کیفیت وجود دارد که فکر نمی‌کنم او موفق نشود.''
 
با این حال، پس از یک سری دوره های قرضی ناموفق، این هافبک در سال 2011 بازیکن آزاد شد و قبل از ترک میلتون، در آسکولی و چسترفیلد به میدان رفت.
 
در سال 2019، رندال با لارن در لیگ ایرلند قرارداد امضا کرد.
 
آرون رمزی
 
رمزی شروع سختی در دوران حرفه ای خود در آرسنال داشت و در سال 2010 طی مصدومیتی که توسط رایان شاوکراس بازیکن استوک رخ داد، از ناحیه پا دچار شکستگی شد.
 
با این حال، بازیکن ولزی در نهایت به وعده اولیه خود عمل کرد و قبل از زدن دو گل قهرمانی در جام حذفی در سال های 2014 و 2017 به بازیکن کلیدی آرسنال تبدیل شد.
 
پس از 11 سال حضور در امارات، این هافبک با باشگاه خداحافظی کرد و در سال 2019 با یوونتوس قرارداد امضا کرد. با این حال، این بازیکن در تورین جایگاه ثابتی نداشته است و مرتباً با بازگشت به شمال لندن در ارتباط هست.
 
فران مریدا (فرانسیس کوکلین)
 
مریدا در سال 2005 به عنوان یک نوجوان 15 ساله از بارسلونا به آرسنال پیوست و گفته می شد که او جانشین طولانی مدت سسک فابرگاس در امارات خواهد بود.
 
این بازیکن اسپانیایی نتوانست خود را در آرسنال تثبیت کند و قبل از پیوستن به اتلتیکو مادرید در سال 2010 از امضای قرارداد جدید خودداری کرد.
 
این بازیکن 29 ساله به یاهو اسپورت گفت: «این یک اشتباه بود، من صبور نبودم. من اکنون متوجه این موضوع هستم.
 
من فرصت هایی داشتم اما رقابت وجود داشت. آرسنال آرون رمزی و جک ویلشر را برای تیم اصلی خرید. سمیر نصری، فابرگاس، توماس روسیچکی و دنیلسون نیز در جایگاه من بودند. برای من سخت بود.»
 
مریدا همچنین در اتلتیکو برای جایگاهش در تیم اصلی تلاش کرد و پیش از امضای قرارداد با اوساسونا در سال 2016، در هرکولس، اتلتیکو پارانائنسه و هوئسکا حضور داشت.
 
کوکلین 106 بازی در لیگ برتر برای توپچی ها انجام داد، اما در ژانویه 2018 با والنسیا قرارداد امضا کرد.
 
جک ویلشر
 
زمانی که ویلشر در بازی مقابل شفیلدیونایتد بازی کرد، هنوز تنها 16 سال داشت، اما از قبل به‌عنوان آینده‌ی فوتبال انگلیس شناخته می‌شد.
 
علیرغم عملکرد درخشانش در برابر بارسلونا در سال 2011، این هافبک نتوانست از پتانسیل خود استفاده کند زیرا چند سال آخر او در امارات با مصدومیت همراه بود.
 
ویلشر پس از یک دوره قرضی در بورنموث، در سال 2018 آرسنال را ترک کرد و به وستهم پیوست، اما او در فصل گذشته تنها 4 بار در لیگ برتر به میدان رفت.
 
کارلوس ولا
 
ولا اولین بازی خود را برای آرسنال با یک هت تریک درخشان مقابل شفیلدیونایتد انجام داد و مانند گلزن قدرتمندی بود که توپچی ها پس از تیری آنری به آن نیاز داشتند.
 
ولا پس از یک دوره قرضی در وست بروم، چندین سال را در رئال سوسیداد گذراند.
 
ولا اکنون با لس آنجلس در آمریکا در حال بازی کردن است و اخیراً رکورد لیگ آمریکا را برای گل های زده شده در یک فصل شکسته است.
 
نیکلاس بنتنر (جی سیمپسون)
 
شاید بنتنر موفق‌ترین دوران را در آرسنال سپری نکرده باشد، اما این اتفاق سرگرم‌کننده بود.
 
این مهاجم تنها 24 گل در لیگ برتر برای آرسنال به ثمر رساند و در کمال تعجب در سال 2012 به صورت قرضی به یوونتوس پیوست. بنتنر در ادامه برای ولفسبورگ، ناتینگهام فارست و روزنبرگ بازی کرد و سپس دوران حرف‌ایش را در کپنهاگن در سال 2019 به پایان رساند.
 
سیمپسون بیشتر اوقات خود را به صورت قرضی سپری کرد و هرگز در لیگ برای آرسنال بازی نکرد. او آخرین بار برای نئا سالامیس قبرس بازی کرد.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : Planet Football
بازدید: ۹۳۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰