loading
در حال بررسی درخواست شما
دفو، ون پرسی جدید آرسنال؟
دفو، ون پرسی جدید آرسنال؟

دفو، ون پرسی جدید آرسنال؟

ایان رایت در روزهای پایانی نقل و انتقالات در مقاله ای به بررسی عملکرد 6 تیم لیگ برتری پرداخته است.

در ادامه صحبت های وی را با هم می خوانیم.

آرسنال
مبلغ پرداختی: 40 میلیون پوند

[تصویر: msxmq25rgctcjt8smdz.jpg]

دو بازی، بدون گل. این نشان می دهد که مشکل آرسنال کجاست و کمتر تمام کننده ای به خوبی دفو در دسترس وجود دارد.

من مطمئنم که به محض هماهنگی با سرعت لیگ برتر ژیرو و پودولسکی برای توپچی ها گلزنی خواهند کرد. اما آرسنال پس از اتفاقات فصل گذشته نمی تواند یک شروع بد دیگر را تحمل کند.

بنا بر این اگر من جای ونگر بودم پیشنهاد جسورانه ای برای دفو ارائه می کردم که در اسپرز چندان خشنود به نظر نمی رسد و قصد ترک باشگاه را دارد.

دفو می تواند برای ون پرسی جایگزین فوق العاده ای باشد. یک شکارچی در محوطه ی جریمه که تمام موقعیت های نصفه و نیمه ای که خلق می شود را به گل بدل کند.

خبر خوب درباره ی آرسنال این است که آنها پس از آمدن بولد در عقب زمین یکدست تر به نظر می رسند و با بازگشت کوشلنی در کنار ورمالن در آنجا دچار مشکل نخواهند شد.

اما پس از فروش الکس سانگ به بارسلونا آنها می توانند یک هافبک مرکزی دیگر بخرند که به نظر من یوهان کابای از نیوکاسل بهترین گزینه است.

چلسی
مبلغ پرداختی: 80 میلیون پوند

قهرمان اروپا شروعی توفانی داشته است و کاملا یکدست به نظر می آید اما به نظرم گزینه های آنها در جلوی زمین محدود است.

مشکلی که دی متیو با آن رو به روست این است که تورس در حال حاضر دارد کارش را خوب انجام می دهد و دی متیو نمی خواهد با آوردن کس دیگری اعتماد به نفس تورس را تخریب کند.

اما مادامی که تورس بداند انتخاب اول خاوهد بود به نظر نمی رسد دچار مشکل شود.

بله آنها دنیل استوریج را دارند اما به یک رهبر در خط حمله نیاز دارند کسی مثل دروگبا. بنا براین آنها می توانند خیلی راحت توپ را به آخر زمین برای او بفرستند و مطمئن باشند که توپ همانجا خواهد ماند[تا بقیه برسند].

مهاجم بیلبائو، یورنته می تواند گزینه ی خوبی باشد. او درشت هیکل و قوی است و می داند دروازه کجاست. خب او دارد به یووه می رود اما چلسی آنقدر پول دارد که او را برباید.

و جان تری هم اخیرا با مصدومیت هایی رو به رو شده است و شاید آنها باید به یک مدافع میانی جدید هم بیندیشند.

لیورپول
مبلغ پرداختی: 27.8 میلیون پوند

کارول در اندیشه های راجرز جایی ندارد بنا براین باید یک مهاجم دیگر خریداری کند تا کمی بار را از دوش سوارز بردارد.

سوارز مهاجمی با کلاس جهانی است که روزی می توان از او مانند زولا برگکمپ و حتی کانتونا یاد کرد. اما قدرت او در توانیی خلاقانه اش است او یک مهاجم تمام کننده ی صرف نیست.

آنچه که لیورپول واقعا نیاز دارد یک فاولر جوان است که در کنار سوارز بازی کند. اما اینکه چنین فردی را از کجا پیدا کنند مشکل اصلی است.

زیرا لیورپول دیگر نه در لیگ قهرمانان است و نه به اندازه ی سایر رقبا منابع مالی دارد. در حالی که مهاجمان خوبی در دسترس هستند آنها شکست خورده به نظر می رسند.

اما با جو آلن 14 میلیونی جرارد و شاهین در میانه ی زمین من فکر می کنم لیورپول بهتر از پیش بینی ها ظاهر شود زیرا آنها تعدادی جوان مستعد را هم دارند که به تیم اصلی راه می یابند.

من از دیدن رحیم استرلینگ که اولین بازی لیگ برتر خود را برابر منچستر سیتی اناجم داد خوشحالم اما او هنوز 17 ساله است و نمی تواند هر هفته بازی کند. لیورپول برای باز کردن دفاع حریف هنوز به خرید دیگری هم نیاز دارد.

منچستر سیتی
مبلغ پرداختی: 15 میلیون پوند

آنها می گویند در فوتبال نمی توان ساکت و خاموش ماند و حتی قهرمان لیگ هم نیاز به بازسازی دارد.

اما من نمی دانم چرا مانچینی درباره ی کم کاری سیتی در بازار ناراحت است زیرا ترکیب او کاملا خیره کننده است.

و این دلیلی است که من از دیدن ون پرسی در یونایتد خوشحال تر هستم تا دیدن او در پیراهن سیتی. اگر او فقط به خاطر پول آرسنال را ترک میک رد پس باید به سیتی می رفت.

به نظر می رسد سیتی تا پایان این هفته سینکلیر را به خدمت بگیرد و این برای من عجیب است. اگر ادام جانسون نمی تواند از سمیر نصری و داوید سیلوا جلو بزند برای سینکلیر چه شانسی وجود دارد؟

در سیتی تنها جایی که پتانسیل تقویت شدن را دارد خط دفاعی است کمپانی و لسکات از بهترین زوج های خط دفاعی هستند اما کولو توره خوب می داند که دیگر انتخاب اول نیست.

منچستر یونایتد
مبلغ پرداختی: 46 میلیون پوند

وقتی کریک را در مرکز دفاع بازی می دهید مشخص است که اولویت خرید فرگوسن در کدام نقطه است.

فردیناند اسمالینگ و ایوانز همه درگیر مصدومیت هستند و یونایتد برای کمک کردن به ویدیچ نیاز به مدافعان مرکزی دیگری دارد.

من همیشه نگاه ملی پوش پرتغالی، برونو آلوز را دوست داشتم او امنون در روسیه و در زنیت بازی می کند.

او یک مدافع درشت اندام قدرتمند و بدون حرکات اضافی است که در زمینه یملی هم تجارت خوبی دارد و نمونه ی آخر آن یورو 2012 است.

نمی دانم زنیت قصد فروش آلوز را دارد یا نه اما او از آن نوع مدافعانی است که یونایتد نیاز دارد.

آنها همچنین در مرکز زمین هم به خرید نیاز دارند زیرا اسکولز و گیگز نمی توانند تا ابد ادامه دهند. شینجی کاگاوا هم آغاز خوبی داشته است اما عملکرد او به کمک هایی که از میانه ی میدان به می شود ه مبستگی دارد.

به هر حال یونایت تا کنون بیش از 40 میلیون پوند خرج است و درباره ی موقعیت مالی انها هنوز سوالات بی پاسخ زیادی وجود دارد. من مطمئن نیستم آنها برای خرید کردن در این هفته پول بیشتری داشته باشند.

تاتنهام
مبلغ پرداختی: 21.7 میلیون پوند

من نمی فهمم در وایت هارت لین چه خبر است و شاید قبل از هر گونه نتیجه گیری درباره ی بوآش باید اجازه بدهیم گرد و غبار کمی فرو نشیند.

فروش مودریچ اجتنبا ناپذیر بود و از این بابت اسپرز را سرزنش نمی کنم. اما این اتفاق خیلی دیر رخ داد و حالا برای پیدا کردن جانشین او در پست بازیساز زمانی باقی نمانده است. و در سبک فوتبال اسپرز آن پست بسیار مهم است.

چیزی که مرا بیشتر گیج می کند اشتیاق آنها برای فروش داوسون و دفو است چه مشکلی درباره ی آنها وجود دارد؟

چند هفته پیش داوسون گفته بود پس از بازنشستگی کینگ قصد دارد کاپیتان تیم بشود. حالا با همه ی این اتفاقات او دیگر این را نمی خواهد.

صحبت هایی مبنی بر آمدن کاروالیو در بخشی از توافقات با رئال به گوش می رسد اما من همواره داوسون را به کاروالیو ترجیح میدهم.

همچنین درباره ی دفو، من نمی دانم او دیگر باید چه کار کند تا خود را در وایت هارت لین اثبات کند. او بیش از 100 گل در لیگ برتر زده و برای بازی به جای ادبایور بهترین گزینه است.

ویاش بوآش مشتاق است تا ویلیان هافبک هجومی شاختار را بخرد و همچنین مهاجم برزیلی لئوناردو دامیائو اما هیچ کدام از آنها می توانند به اندازه ی دفو برای اسپرز گلزنی کنند؟ من که شک دارم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۷
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : thesun
بازدید: ۳,۱۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰