loading
در حال بررسی درخواست شما
تمام صحبت‌های میکل آرتتا بعد از بازی مقابل شفیلد یونایتد
تمام صحبت‌های میکل آرتتا بعد از بازی مقابل شفیلد یونایتد

تمام صحبت‌های میکل آرتتا بعد از بازی مقابل شفیلد یونایتد

بعد از برد بی رحمانه توپچی های شمال لندن، میکل آرتتا دلایل زیادی برای خوشحالی داشت. او به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

🎙عملکرد تیم در بازی امشب:

شب فوق العاده‌ای بود -  اینجا زمین واقعا سختیه ولی شروع ما در بازی قطعا تفاوت رو رقم زد. خیلی با انرژی و با انگیزه بودیم و کیفیت بالایی رو به خصوص در یک سوم هجومی نشون دادیم تا بازی رو به سمتی ببریم که به نفع ما باشه و بعدش هم اون رو حفظ کردیم. ریتم، انگیزه رو حفظ کردیم و این چیزیه که من از تیم خیلی دوست دارم.

🎙تعویض بوكایو ساکا:

کمی احساس ناخوشی می‌کرد و از طرفی فابیو رو هم داریم که باید بهش بیشتر بازی بدیم. فرصت خوبی بود [برای ما] و یه مشکل کوچیکی هم با گابریل مارتینلی داشتیم، یه خراش روی پاش بود و باید ببینیم وضعیتش چطوره.

🎙احتمال اینکه تفاضل گل سرنوشت قهرمانی رو تعیین کنه:

نمی‌دونیم. قطعا این حقیقت که این همه گل زدیم و گلی دریافت نکردیم نشونه‌ی خیلی خوبیه ولی الان در مورد بردن تک تک بازی‌ها صحبت می‌کنیم و این همون خواسته‌ای بوده که اون دو تا باشگاه (لیورپورل و منچسترسیتی) تو شش یا هفت سال گذشته داشتن و حالا این وظیفه‌ی پیش روی ماست.

🎙اینکه آیا خریدهای تابستان گذشته به ما کمک کردن که در زمان مناسب به اوج برسیم؟

بله، قطعا، و مشخصا انتخاب بازیکنای درستی که بتونن چیزی رو به تیم اضافه کنن که قبلا نداشتیم، و قطعا دارن این کار رو می‌کنن و تک تک بازیکن‌ها رو بهتر می‌کنن، همینطور مکانیزم‌ها و فرهنگ حاکم بر تیم رو بهتر کردن. دارن این کار رو می‌کنن ولی هنوز بخش زیادی از فصل باقی مونده.

🎙سلطه ما در بازی امشب:

داریم تو هر وجه از بازی تلاش می‌کنیم تا بهتر بشیم؛ بازیکن‌ها دارن هماهنگی رو درک می‌کنن و خواسته‌ای برای بهتر شدن مداوم و پیشرفت تو هر زمینه‌ای دارن. اگه این کار رو انجام بدین، لحظاتی وجود داره که می‌تونین به این اندازه مسلط باشین ولی قطعا کار راحتی نیست.

🎙اینکه آیا برای تعطیلات نیم‌فصل دیگه‌ای خواهیم داشت؟

خب، اکثر بازیکن‌ها بازی‌های ملی دارن، پس به جاهای مختلف پرواز می‌کنن و دو بازی انجام می‌دن، بنابراین فکر نمی‌کنم فرصتی داشته باشیم که با هم باشیم.

🎙روحیه‌ی تیم وقتی که 3-0 جلو بودیم:

اینجا لیگ برتره، سطح حریف رو می‌دونین و نمی‌تونین راضی باشین. وقتی این سطح از خواسته‌ها از درون خودشون میاد، همون چیزیه که هر روز تو تمرین می‌بینم - به هم فشار می‌آرن و سعی می‌کنن همدیگه رو بهتر کنن و این هماهنگی برای رسیدن به اون چیزی که می‌خوایم خیلی مهمه.

🎙اینکه آیا سرمربی از بازیکن‌ها خواسته که به گلزنی ادامه بدن؟

قطعا می‌دونن و با شیوه‌ای که تمرین می‌کنیم، می‌دونن که می‌خوان چیکار کنن. ولی بعدش باید بازی رو مدیریت کنین، باید ببینین که حریف چطور به نظر می‌رسه و امروز فکر می‌کنم خیلی خوب کار کردن.

🎙بازگشت توماس پارتی:

امروز توماس می‌تونست تعداد مشخصی از دقایق بازی کنه. باید آمادش کنیم چون این اولین دقایق بازی بعد از چهار ماهه که زمان زیادی به حساب میاد. و بعدش، مثل همه، باید حقش رو برای به دست آوردن دقایق بازی داشته باشه.

🎙اینکه آیا تداوم در کورس قهرمانی کلیدی است؟

ما باور داریم که امروز حداقل برای شروع بازی بهترین گزینه بود. بعد از نیوکاسل یه دوره‌ی طولانی داشتیم، نه روز بود، زمان‌بندی رو داشتیم. الان تو سه روز آینده خیلی فرق می‌کنه، یه بازی دیگه داریم و بعدش پورتو، بنابراین باید دقایق بازی همه رو مدیریت کنیم.

🎙غیبت تاکه‌هیرو تومیاسو:

خیلی نزدیکه، داره رو چمن کار می‌کنه و امیدواریم خیلی زود کنارش داشته باشیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ ۱۱:۰۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰