loading
در حال بررسی درخواست شما
سرنوشت یار ما بود
سرنوشت یار ما بود

سرنوشت یار ما بود

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که سرنوشت یار تیمش بود که در بازی مقابل برنتفورد گل برتری را به ثمر برساند و به هشتمین برد متوالی خود در لیگ برتر دست پیدا کند.

آرتتا که در میان غوغای هواداران در ورزشگاه امارات نظاره‌گر بازی بود، پس از اینکه گل اول دکلان رایس توسط یوان ویسا پاسخ داده شد، از هواداران به خاطر انرژی مثبت و شور و شوقشان برای حمایت از بازیکنان تشکر کرد.

اما ضربه سر کای هاورتز در دقیقه 85، این روند را به هشت برد افزایش داد و آرسنال را به صدر لیگ برتر رساند. سرمربی آرسنال معتقد است که هواداران حاضر در ورزشگاه، تمام تلاش خود را برای کسب آن دو امتیاز حیاتی به کار بستند.

آرتتا در مورد بازی گفت:

"عملکردی و نتیجه‌ای عالی مقابل حریفی بسیار دشوار بود. ما امروز بر لحظات سختی غلبه کردیم و من واقعاً از واکنش تیم راضی هستم، از اینکه آن ها به صورت فردی وظایف خود را درک کردند.

واکنش تماشاگران هم باورنکردنی بود. این که آن ها امروز دوباره چقدر به ما کمک کردند، انرژی که گذاشتند، شور و هیجان و سر و صدایی که در استادیوم به پا کردند - من احساس می‌کردم که گل می‌زنیم.

احساس نکردنش غیرممکن است. آن ها با تمام وجود برای تک تک توپ ها مبارزه می‌کنند، تیم را به جلو هدایت می‌کنند، به تیم فشار می‌آورند و در لحظات سخت از تیم حمایت می‌کنند، و این صادقانه دنیای ما را تغییر می‌دهد."

تمرکز آرتتا حالا روی بازی با پورتو است

این پیروزی آرسنال را با 10 بازی باقی‌مانده به صدر لیگ برتر رساند، اما زمانی که آدرنالین ناشی از این پیروزی مقابل زنبورها فروکش کند، میکـل بلافاصله به سر کار خود بازخواهد گشت.

او می‌خواهد اطمینان حاصل کند که شکست 1-0 بازی رفت مقابل پورتو را جبران کرده و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسیم. او همچنین از هواداران می‌خواهد که یک بار دیگر ورزشگاه امارات را در یک شب بزرگ برای باشگاه به غوغایی از صدا تبدیل کنند.

آرتتا افزود:

"در این مرحله کار لیگ برتر تمام شده است، ما 19 روز دیگر بازی نخواهیم داشت و حالا تمام تمرکز روی پورتو است. ما می‌توانیم به چیزی برسیم که در 14 سال گذشته به آن دست پیدا نکرده‌ایم [رسیدن به جمع هشت تیم برتر]، پس این چالشی است که پیش روی ما قرار دارد.

"حمایت بیشتر یا بهتر، لطفاً روز سه‌شنبه مقابل پورتو به ما بدهید، زیرا این به ما شانس خوبی برای صعود می‌دهد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ ۱۰:۰۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰