loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسن ونگر:تیم من دارای قوای ذهنی کافی است
آرسن ونگر:تیم من دارای قوای ذهنی کافی است

آرسن ونگر:تیم من دارای قوای ذهنی کافی است

آرسن ونگر با حمله مجدد به منتقدان تلویزیونی آرسنال تاکید می کند که تیم او قوای ذهنی خود را با فتح پیاپی FA Cup نشان داده است.


رئیس توپچی ها توسط گری نویل کارشناس Sky مورد انتقاد قرار گرفت.نویل قاطعیت و ثبات آنها را زیر سوال برده است و هم چنین اعتقاد دارد آنها فاقد شخصیت قهرمانی هستند.


ونگر پیش از این هم از تیم خود حمایت کرده بود و حالا میگوید صحبت های کارشناسان قابل پاسخ گویی نیست هنگامی که افکارشان اشتباه است و آمارها از استدلالشان دفاع نمیکند.


ونگر در مصاحبه ای با beIN Sports گفت:" برای من نظرات باید مستند باشند."


"ما سال گذشته FA Cup را بردیم.باور کنید شما فاتح جام نخواهید شد اگر از لحاظ ذهنی قوی نباشید.به همین جهت با این نظر مخالفم.


"شما باید به نظر همه احترام بگذارید.کارشناسان همان مردم هستند که از آنها با یک دوربین فیلم برداری می شود و نظرشان را میگویند و شما باید این را بپذیرید.اما اگر یکی از آنها نظری بدهد که در طول 6 ماه درست نباشد، کسی به عقب برنمی گردد و نمیگوید :" چرا 6 ماه پیش چنین چیزی گفتی؟ کاملا اشتباه میکردی."


"این فقط یک ارزیابی و یک نظر است که شما باید به آن احترام بگذارید.در دنیای امروز مردم مطلع هستند.مردم مطلع هستند و نظرات خود را دارند اما در نهایت یک نفر است که باید تصمیم بگیرد.


"کسانی که تصمیم میگیرند باید مسئولیت آن را بپذیرند اما این در مورد نظرات صادق نیست.


"این بخشی از شغل ماست که با نظرات مختلفی مواجه شویم و بپذیریم که مردم گاهی اشتباه می کنند و گاهی نه.این بخشی از آن است.من قطعا مخالفم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۶/۱۳
به قلم mahsa
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : mirorr.co.uk
بازدید: ۲,۳۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰