loading
در حال بررسی درخواست شما
باید صبور می بودیم
باید صبور می بودیم

باید صبور می بودیم



در مورد صعود به دور بعدی...

ما به دو نتیجه خوب نیاز داشتیم ، نتیجه دیدار خودمان و نتیجه بازی شالکه. هر دو نتیجه به نفع ما رقم خورد بنابراین واضح است که راضی هستیم.

در مورد عملکرد مونپولیه...

آن ها را بسیار سازمان یافته ، قدرتمند در نبردها و کاملا حریص دیدم. بنابراین این دیدار برای ما آزمونی برای صبور بودن ، اشتباهی را مرتکب نشدن و استفاده کردن از تجربه مان برای منتظر شانس هایمان ماندن بود که از آن سربلند بیرون آمدیم.

در مورد شروع کم رمق تیم...

در نیمه نخست ما مشکلاتی را در انتقال توپ از دفاع به حمله داشتیم. در نیمه دوم بهتر شدیم ، توپ را سریع تر به چرخش در آوردیم و فرارهای زهردار تری انجام دادیم.

در مورد دو گل زده شده...

ما دو گل زدیم. یک گل توسط ویلشر ، آن هم بعد از مدت زیادی دور بودن از ترکیب زده شد که من از این بابت بسیار خوشحالم. فوق العاده است که می بینید او قوی تر و قوی تر می شود. و گل دوم ، یک گل فوق العاده از پودولسکی بود.

در مورد اینکه این گل اعتماد به نفس ویلشر را بالا می برد...

او شروع سختی در بازی داشت و بعد از آن قوی و قوی تر شد. شما می توانستید ببینید بعد از گلی که زد با اعتماد به نفس بیشتری کار کرد. نگرانی زیادی بابت سطح اعتماد به نفس او ندارم زیرا آن یکی از نقاط قوت اوست.

در مورد اینکه ویلشر گل های بیشتری می زند...

او نباید خیلی خود را درگیر این مساله کند. او به خوبی دفاع کرد ، او از آن دست بازیکنانی است که باید یک هافبک کامل باشد ، نه صرفا یک بازیکن هجومی. من از عملکرد او کاملا راضی هستم زیرا گلزنی های او به طور طبیعی فرا خواهد رسید.

در مورد اینکه او تا چه اندازه به بازگشت به بهترین فرمش نزدیک است...

نمی دانم. به طور مثال در بازی قبل مقابل تاتنهام بعد از گذشت 60 دقیقه احساس کردم که او کمی فاقد انرژی شده است. اما امروز این مساله را احساس نکردم. او کیفیت و سطح بازی خود را از دست نداده است بنابراین او نباید تا رسیدن به بهترین فرمش خیلی فاصله داشته باشد. من هنوز باید وضعیت او را در روشی صحیح مدیریت کنم و با انجام بازی ها فشار بیش از حدی را به او وارد نکنم.

در مورد واگذار کردن توپ به حریف در نیمه اول...

در نیمه اول نمی توانستیم بازی خود را انجام دهیم و مونپولیه اغلب توپ های 50-50 را از آن خود کرد. به لحاظ فنی به طور کامل خوب و با دقت نبودیم و من نگران این بودم که اسیر ضد حملات آنها شویم. اما در پایان همه چیز خوب پیش رفت.

در مورد نمایش اولیویه ژیرو...

شما همیشه این را می دانید که در حضور اولیویه ، فردی را دارید که برای تیم مبارزه می کند. به لحاظ فنی این یکی از بهترین بازی های او نبود اما بعد از گذشت چند بازی عملکرد او را که مورد ارزیابی قرار می دهید ، می بینید که اکثر اوقات تاثیر گذار بوده است. او امشب دو پاس گل داد. از نظر دفاعی نیز او همیشه قابل اعتماد است.

در مورد زوج ژیرو و پودولسکی...

ژیرو وقتی خوب کار می کند که کاملا در روی خط آفساید قرار دارد. بعضی اوقات که به اندازه کافی توپ دریافت نمی کند ، می خواهد به عقب تر بیاید. اما این شیوه بازی او نیست. وقتی که او در مهاجم هدف قرار می گیرد و بازی ترکیبی خود را می کند ، او فوق العاده است زیرا می تواند نبرد های هوایی را برنده شود ، با پاهایش گلزنی کند و یک مهاجم کامل باشد. او هنوز باید روی برخی موارد کار کند اما در حال بهتر شدن است.

در مورد اینکه ژیرو در شروع فصل احساس فشار می کرد...

چه کسی اینگونه نخواهد بود؟ وقتی که می دانید شما را با ون پرسی مقایسه خواهند کرد. زندگی از این بابت فوق العاده است ، شما تنها با کیفیت و ویزگی های خود است که می توانید زندگی خود را رقم بزنید ، نه با کیفیت های دیگران. او کیفیت های متفاوتی دارد و باید آن ها را به کار گیرد.

در مورد اینکه رویکرد آرسنال نسبت به دیدار آخر چیست...

برای برد بازی خواهیم کرد تا کار را در صدر گروه تمام کنیم. اگر شما به برخی گروه ها نگاه کنید نمی دانید که بهتر است در گروهتان اول شوید یا دوم. اما به لحاظ آماری هنوز بهتر است که اول شوید زیرا اگر شما صدرنشین گروه شوید احساس می کنید که کار خود را بهتر انجام داده اید ، بنابراین تلاش خواهیم کرد در خانه اولمپیاکوس پیروز شویم. مونپولیه می تواند در خانه شالکه را شکست دهد.

در مورد اینکه آیا قوی ترین ترکیب ممکن را به میدان خواهید فرستاد یا خیر...

بله.

در مورد اینکه تا چه اندازه به ثباتی که در صعود به مرحله حذفی دارید افتخار می کنید...


سیزده سال پیاپی است که به مرحله حذفی صعود می کنیم. از این بابت احساس غرور می کنم نه به این خاطر که این مساله دلربا و مورد پسند ترین چیز است بلکه به این دلیل که دشوارترین کار است که در سطح ما چنین ثباتی داشته باشید. این یک اعتبار برای باشگاه است زیرا انجام این کار به آن اندازه ای که آسان به نظر می رسد نیست. اگر شما کل اروپا را بررسی کنید ، تیم های زیادی نیستند که چنین کاری کرده باشند.

در مورد ضرب خوردگی چمبرلین...

او باید رو به راه باشد.

در مورد صحبت ویلشر مبنی بر اینکه باید بهتر شوید...

او درست می گوید. من کاملا با او و شما در این رابطه موافقم. ما به این مساله واقفیم. اما این هیجان انگیز نیز هست. زیرا احساس می کنم در حالی که اکنون در ماه نوامبر هستیم ، به گونه ای بازی می کنیم که گویی در ماه مارچ هستیم. چیزی که اهمیت دارد این است که بازیکنانی نظیر جک برای چند ماه در رقابت ها باشند که در این صورت امید داریم تیم قوی و قوی تر خواهد شد و ما هنوز زمان داریم.

در مورد برکناری روبرتو دی متئو...

من آن را غافلگیر کننده و ناراحت کننده می دانم. اعتقاد دارم از جانب ما مربیان مهم است که وفاداری خود را نشان دهیم. دی متئو در وضعیت دشواری کار را به عهده گرفت و تیم را قهرمان لیگ قهرمانان کرد ، قهرمان جام حذفی کرد. او به خوبی کار کرد و در تمام این فصل هیچگاه از کار ننشست. این اقدام برای من کاملا غافلگیر کننده بود. من در شروع هفته کمی روزنامه ها را دنبال کردم و فکر می کردم که شما در این باره اشتباه مطلع شده بودید اما یک بار دیگر باید اعتراف کنم کاملا درست مطلع شده بودید. این خبری کاملا غافلگیر کننده و بسیار ناراحت کننده بود.

در مورد روی کار آمدن رافا بنیتز...

این نیز یک سورپرایز بود. زیرا بنیتز مردی است که سابقه زیادی دارد و مربی صاحب سبکی است بنابراین سورپرایز کننده است که برای یک مدت کوتاه روی کار آمده است. سورپرایز کننده است که او این کار را قبول کرده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۲
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰