loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های رئیس پس از بازی با نیویورک ردبولز
صحبت های رئیس پس از بازی با نیویورک ردبولز

صحبت های رئیس پس از بازی با نیویورک ردبولز

در مورد رویارویی با تیری آنری
فکر می کنم بعد از ظهر خوبی برای او بود. او خوب بازی کرد و تیمش نیز خوب بود. شما می توانستید ببینید همه متمرکز بودند و آماده برای مبارزه بودند. اگر آنها بتوانند همین تعهد و انسجام را که امروز نشان دادند، ادامه دهند و اگر تیری آنری را در فرم کنونی اش نگه دارند، شانس خوبی برای بازگشت به رتبه خوبی در لیگ دارند.


در مورد این که تیم از کورس رقابت سال گذشته چه چیزی یاد گرفته است...
ما خیلی فاصله نداشتیم، رقابت بسیار نزدیک بود. می خواستیم آن مقدار اندک کیفیتی را که در انتهای فصل از دست داده بودیم را اضافه کنیم. نهایتا به یک یا دو بازی بستگی داشت. 38 بازی وجود دارد، ما با 79 امتیاز تمام کردیم، تیم قهرمان 86 امتیاز داشت پس رقابت بسیار تنگاتنگی بود. امیدوارم بتوانیم آن مقدار اندک کیفیت مضاعف را در بازی های تعیین کننده به دست آوریم. ما نسبت به بقیه در مقابل تیم های پایین تر باثبات تر بودیم، اما در مصاف با تیم های قوی تر عملکردمان کمتر خوب بود بنابراین این همان چیزی است که باید کسب کنیم.

 


در مورد برادلی رایت-فیلیپس...
در طول بازی خطرناک بود. نیمه اول تیری آنری عقب تر رفت و او (رایت-فیلیپس) حملات خوبی را ترتیب داد و ما نیز امروز دفاع بسیار متفاوتی داشتیم- او بسیار خطرناک بود.


در مورد بازیکنان جوانتری که این فصل بازی می کنند...
بسیار زود است که در موردش صحبت کنیم، این اولین بازی ما بود. معتقدم از لحاظ فیزیکی این بازی یک مقدار برایمان سنگین بود زیرا بعضی از بازیکنان دوشنبه گذشته برگشتند. این ایده آل نبود اما ما بدون هیچ مصدومی بازی را تمام کردیم. نکته بد این است که ما نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم و بازی را واگذار کردیم، و نکته خوب این است که ما بازی فیزیکی انجام دادیم و مصدومی نیز ندادیم.

در مورد بازی کردن بدون مهاجم...
ما ژیرو، والکات، سانچز و پودولسکی را نداشتیم. آکپوم خوب بود ولی او پسر جوانی است و باید چیزهای زیادی یاد بگیرد اما پتانسیل دارد. تا وقتی که گل نزنی اوضاع خوب نیست اما می توانی با سه شماره 9 بازی کنی وگاهی اوقات گلی را نیز به ثمر نرسانی. ما در نیمه اول از لحاظ فیزیکی تحت فشار قرار گرفتیم، در 10 دقیقه پایانی به بازی برگشتیم اما دروازه بان آنها چند دفع توپ داشت و حرکات ترکیبی ما بهتر بود.بدون هیچ مهاجم نوکی فاقد سرعت لازم بودیم.


در مورد تاثیر آنری ...
تیری از هر جایی می تواند خطرناک باشد و خیلی زود می فهمد که از چه چیزی می تواند بهره ببرد. امروز او در مصاف تک به تک خوب بود و می توانستید ببینید که چرا او بازیکن بزرگی است زیرا وقتی در هافبک بازی می کند پاسهای او عالی است. او قدرت دید خوب نیز دارد و می توانستید ببینید که او می تواند همه جا بازی کند.

در مورد ارزش آمدن به نیویورک...
برای ما این تجربه بسیار خوبی بود، همه لذت بردند و هیچ کس دوست ندارد به خانه برگردد. سفر کوتاهی بود اما بسیار هیجان انگیز زیرا نیویورک شهر خاصی است. اما جیزی که حتی برای ما خاص تر است این است که اکنون چقدر فوتبال محبوب است. ارزش هایی که قائل هستیم در اینجا به اشتراک گذاشتیم و همه بسیار دوستانه برخورد کردند و هر کسی به آنچه که می خواستیم انجام بدهیم رفتار محترمانه ای داشتند. یکی از ارزش هایی که باید قائل شویم این است که وقتی حریفمان از ما بهتر است، باید بگوییم "خوب بودید" و امروز نیز همینطور بود.

در مورد دیوید اوسپینا...
او را مدت زیادی است که می شناسم زیرا او برای نیس بازی می کرد و چند سال پیش به آنجا رفت و به تدریج تبدیل به بازیکن مهمی برای آنها شد. هوگو لوریس نیز قبل از این که به لیون برود برای نیس بازی می کرد و پس از آنکه رفت آنها اوسپینا را آوردند. او بلافاصله تاثیر عمیقی گذاشت و لوریس بازیکنی نبود که جایگزینی اش آسان باشد. من احساس کردم او در جام جهانی خیلی خوب کار کرد.


در مورد استراحت به بازیکنان جام جهانی...
سانوگو نیامد چون او مشکل کوچکی از ناحیه ران داشت و ما نمی خواستیم در مورد آن ریسک کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۵
به قلم Ali Jannati
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۴۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰