loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبتهای ونگر بعد از بازی با دورتموند
صحبتهای ونگر بعد از بازی با دورتموند

صحبتهای ونگر بعد از بازی با دورتموند

در مورد نتیجه 

متحد و متمرکز بودیم، خصوصا در کارهای دفاعی. باید بگویم دورتموند مارا تحت فشار قرار داد. بیشتر مالکیت توپ در اختیار ما بود اما عملکردمان در نیمه اول بی فایده بود چون هیچ شانس گلزنی در مقابل دروازه آنها ایجاد نکردیم. باید متمرکز و هوشیار میبودیم و بدون اشتباه کار میکردیم، از لحظات استفاده کنیم و دروازه شان را باز کنیم. 
بعد از گل اول، احساس کردم میتوانستیم گل دوم را بزنیم و همچنین فشار روی ما کمتر شد. بهرحال پیروزی بزرگی در اینجا داشتیم. شما به نتایج خانگی دورتموند در چمپیونز لیگ نگاه کنید، آنوقت میفهمید چه دستاوردی داشتیم. تیم همبستگی خود را برای گذر از این مرحله دشوار نشان داد.

در مورد مهم بودن این پیروزی نسبت به پیروزی مقابل بایرن مونیخ
امشب چیزهای زیادی را میتوانستیم از دست بدهیم. شاید مردم فکر کنند که بایرن مونیخ جلوی ما آسان بازی کرد و البته آنها بازی رفت را 3-1 برده بودند و شاید خودشان از قبل صعودکرده میدانستند. امشب هر دو تیم سه امتیاز را میخواستند و بازی مهمی برای هر دو طرف بود. شاید برای ما مهمتر بود چون ما در خانه مان باختیه بودیم و باید به زمین دورتموند و ناپولی میرفتیم. حتی تساوی هم ارزشی نداشت.

در مورد رمزی ..


به شما نشان داد که ارزیابی یک بازیکن چقدر دشوار است چون شما سال گذشته میگفتید رمزی با اینکه در موقعیت گل قرار دارد اما نمیتواند گلزنی کند. اما او با اعتماد به نفس برگشت و در هر بازی گل میزند. همچنین او انرژی غیرقابل باوری دارد که میتواند خیلی سریع از یک محوطه جریمه به محوطه جریمه دیگری برود. او مطمئن است و از همین خاطر تبدیل به بازیکن خطرناکی شده است.

در مورد ارکستر و متال سنگین...

ما متال سبک بودیم! در دفاع ثابت بودیم همچنین در خط میانی عادت و تجربه از دست دادن توپ به صورت احمقانه نداریم. دورتموند تیم خطرناکی است، خصوصا وقتی توپ را از دست میدهید که برای مقابله با آن باید به بلوغ کافی رسیده باشید.اگر شما تیم بسیار جوانی داشتید شاید با گلهای زیادی شکست میخوردید. ما در خط دفاعی مستحکم بودیم.

در مورد جایگاه ارسنال در اورپا...

نمیدانم. امشب مقابل تیم خوبی برنده شدیم. برای دورتموند احترام زیادی قائلم چون ترکیب خوبی دارند. این گروپ تیمهای قدرتمندی دارد و متاسفانه یکی از آنها باید حذف شوند و امیدوارم آن تیم ما نباشیم.

در مورد پیامی که این نتیجه به خانه، به بازیکنان و به اروپا ارسال کرد...
[/b]
امیدوارم باور تیمم را تقویت کند چون نیاز به علمکرد خوب دیگری داریم. میدانید که یکشنبه بازی بزرگی داریم و به چنین عملکردی نیاز دارید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۸/۱۶
به قلم کاظم دانش
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۵۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰