loading
در حال بررسی درخواست شما
نمیتوانم درباره این بازیکن حرف بزنم
نمیتوانم درباره این بازیکن حرف بزنم

نمیتوانم درباره این بازیکن حرف بزنم

در 48 ساعت فاصله تا بازی مقابل برنتفورد در ورزشگاه امارات، میکل آرتتا سرمربی آرسنال، کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود را در مرکز تمرینی لاندن کلونی برگزار کرد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

از او در مورد بازگشت آرون رمزدیل به دروازه، فرم تیم پس از سفر به دبی، چرخش بازیکنان و آخر هفته مهم در کورس قهرمانی و بسیاری از موضوعات دیگر سوال شد.

🎙درباره اخبار تیم:

خبر زیادی نیست، ما دوشنبه گذشته چند بازیکن به تیم اضافه شدند، و سپس مارتینلی و بوکایو مشکلات کوچکی داشتند، اما ما بسیار خوشبین هستیم که امیدواریم آنها بتوانند بخشی از آن [بازی] باشند، اما باید ببینیم فردا حالشان چطور است.

🎙درباره زمان بازی آرون رمزدیل در این فصل پیش از بازی با برنتفورد:

همین است که هست، او کاملا آماده است، هر روز به خوبی تمرین می کند. او مانند بقیه بازیکنانی که فرصت زیادی برای بازی نداشته اند، مشتاق بازی است و شنبه برای او روز خوبی است.

🎙درباره نگرش آرون در این فصل:

او درخشان بوده، خیلی خوب بوده، بسیار حمایتگر بوده، همه چیز را در تمرینات همانطور که انتظار داشتم پیش می برد و داشتن دو دروازه بان برتر در تیم لذت بخش است.

🎙چرا سفر ما به دبی تا این حد موفق بوده است؟

این سفر ضروری بود، ما قبل از آن دوره بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. ما بازی های زیادی انجام دادیم و چند شکست خوردیم، به خصوص باخت هایی که استحقاق آن را نداشتیم، اما فکر می کنم [سفر] چیزی بود که احتمالا برای ادامه پیشرفت، ادامه مطالبه از خودمان و آب و هوا، دما ضروری بود. همچنین روی برخی از چیزهایی که برای پیشرفت به عنوان یک تیم باید روی آنها کار می کردیم، کار کردیم و همه چیز به خوبی پیش رفت. ما برنده شدیم و خوب بازی می کنیم و این به تیم کمک می کند.

🎙آیا این سفر می تواند نقطه عطفی در فصل ما باشد؟

واقعا خوب بود، زمان بندی کاملی برای ما بود. آنچه را که در آنجا ساختیم، شیمی، انرژی که در آن مکان وجود داشت، مقدار زمانی که برای گذراندن با هم و لذت بردن از آن بخش داشتیم. سفری بسیار مثبت بود.

🎙درباره انگیزه برای رویارویی با برنتفورد پس از بازی خانگی فصل گذشته:

هر امتیازی که از دست دادیم، یا این فصل از دست می دهیم آزاردهنده است، و این هنوز وجود دارد. ما بازی های زیادی برای انجام دادن داریم، سختی مسابقه همیشه بسیار دشوار است. ما قبلاً دو بار مقابل آنها بازی کرده ایم و اذیت شدیم، ما همیشه مقابل برنتفورد متحمل رنج می شویم. شنبه انتظار یک بازی مشابه دارم.

🎙بر تمرکز روی برنتفورد و عدم فکر کردن به بازی لیورپول و منچستر سیتی:

این تنها چیزی است که می توانیم کنترل کنیم - عملکرد خوب، بازی بهتر از آنها و کسب حق برد داشته باشیم. بیایید این کار را انجام دهیم و اگر این کار را انجام دهیم، پس یکشنبه برای هر هوادار فوتبالی یک بازی زیبا برای تماشا خواهد بود، و من قطعا آن را تماشا خواهم کرد.

🎙درباره اینکه آیا به نتیجه آن بازی اهمیت می دهد:

من نمی توانم آن را کنترل کنم. از یک بازی باشکوه فوتبال بین دو تا از بهترین تیم های اروپا در دهه گذشته لذت خواهم برد و ببینم چه چیزی به ارمغان می آورد، اما تمرکز روی ما و برنتفورد است.

🎙آیا او به طور خصوصی ترجیحی برای برنده شدن دارد؟

به صورت خصوصی و عمومی پاسخ یکسانی دارم چون به من ربطی ندارد.

🎙آیا خبری در مورد قراردادهای جدید بازیکنان ما وجود دارد؟

نه واقعا، من این را بیشتر به عهده ادو و باشگاه می گذارم تا در زمان مناسب این موارد را اعلام کنند.

🎙پیام نتایج اخیر ما به رقبای قهرمانی ارسال می کند:

این فوق العاده است زیرا کیفیت و ثباتی را که تیم نشان می دهد را به نمایش می گذارد. نه تنها نحوه به ثمر رساندن این گل ها، بلکه همچنین بازیکنانی که در این امر نقش داشتند، دیدن آنها بسیار مثبت است. علاوه بر این، ما از نظر دفاعی بسیار کم گل دریافت می کنیم، بنابراین این عناصر در کنار هم برای کسب نتایج و ثبات بسیار قدرتمند هستند و ما بیشتر می خواهیم.

🎙فشاری که ما در صدر جدول به رقبا اعمال می‌کنیم:

ما از خواسته‌های خود برای بردن برنتفورد و انتظارات برنتفورد از شکست ما آگاه هستیم. ما هنوز صدرنشین نیستیم و می خواهیم بهتر از جایگاهی که در حال حاضر در آن هستیم باشیم، و دو تیم دیگر هم همینطور، بنابراین باید به بردن ادامه دهیم.

🎙آیا مخفیانه آرزوی تساوی لیورپول و منچستر سیتی دارید؟

صادقانه بگویم، هیچ ربطی به من ندارد. با بچه هایم می نشینم و از بازی لذت می برم.

 

🎙آیا این بهترین رقابت قهرمانی در تاریخ لیگ برتر است؟

می‌توانم تصور کنم که برای بسیاری از مردم بسیار جالب است و ما می‌خواهیم آن را بسیار جالب کنیم، به‌ویژه برای خودمان، بنابراین باید ادامه دهیم.

🎙تاثیرگذاری کای هاورتز:

این شخصیت او را نیز نشان می دهد و اینکه چگونه با تمام آن علامت های سوال مقابله کرده است. او در تمام مدت، زمانی که کارها در برخی از مراحل بازی چندان خوب پیش نمی رفت، نگرش خوبی از خود نشان داد، اما همچنان به سختی کار کرد و به همین دلیل است که همه در اینجا او را دوست دارند. و سپس می توانیم کیفیت و هوش او را در زمین و مشارکت او در تیم ببینیم، بنابراین از او بسیار راضی هستیم.

🎙آیا تمایل دکلان رایس برای مشارکت بیشتر در گلزنی مسری است؟

این چیزی است که در بین تیم وجود دارد که می خواهند به بهبود آن ادامه دهند. همه آنها بر این باورند که دو یا سه دنده دیگر برای پیشرفت دارند و این سطحی است که ما می خواهیم آنها را به آن برسانیم. ما به آن با اکثر بازیکنان دست یافته ایم و باید به انجام آن ادامه دهیم.

🎙آیا ما با شیوه ای بازی می کنیم که میکل هنگام ورود به تیم تصور می کرد؟

اگر بازیکنانی را که در اختیار دارید نشناسید، انجام آن بسیار دشوار است. شما باید با بازیکنان و ویژگی هایی که آنها برای بازی و رسیدن به آنچه می خواهید انجام دهید، سازگار شوید. اما من واقعاً از نحوه بازی تیم راضی هستم.

🎙چه چیزی در مورد تیم در این فصل تغییر کرده است؟

تجربه یک عامل است. آنها همچنین بیشتر با هم بازی کرده اند و سیستم را بهتر درک می کنند. آنها نحوه رقابت و خواسته هایی که باید بر خودمان بگذاریم را بهتر درک می کنند و سپس اعتماد به نفس زمانی که نتایج به سود آنها پیش می رود و عملکرد نیز خوب است افزایش می یابد.

🎙نقش کلیدی هاورتز در نحوه بازی و پرس از جلو ما چیست؟

بله، و توانایی او برای اشغال فضا و همچنین در لحظات انتقال توپ برای بهره برداری از آنها عالی است. تلاشی که او در پرس بالا دارد واقعا عالی است. او شرایط فیزیکی برای بازی در انواع مختلف بازی را دارد و این ویژگی است که احساس می کردیم برای ما بسیار مثبت خواهد بود.
در مورد مقایسه تیری آنری بین رایس و یایا توره:

"مقایسه شدن با یایا که بازیکن فوق العاده‌ای بود، برای دکلان خیلی خوب است. او کارهای خارق العاده‌ای در این لیگ انجام داد و دکلن هم خواستار بیشتر است، پس این نشانه خوبی است."

🎙درباره شخصیت آرون و تأثیرگذاری او:

"یکی از سخت‌ترین کارها برای بازیکنانی است که به اندازه کافی بازی نمی‌کنند، نه فقط آرون، بلکه برای بسیاری از بازیکنان دیگر. ما سعی می‌کنیم با بازیکنان صادق باشیم، همه چیز را برایشان توضیح دهیم و به آنها نزدیک باشیم و حمایتی را که می‌خواهیم به آنها ارائه دهیم. در نهایت، زمانی که فرصت پیدا کنند، تمام تلاش خود را برای کمک به تیم انجام خواهند داد، که آرون روز شنبه همین کار را انجام خواهد داد."

🎙درباره اینکه آیا او ترجیح می‌دهد بین بازی‌ها برای حفظ روند، زمان کمی برای استراحت داشته باشد یا اینکه دوره‌های استراحت بیشتری داشته باشد:

"خب، اخیرا برنامه خیلی عجیبی داشتیم، زیرا بعد از بازی با نیوکاسل زمان زیادی برای استراحت داشتیم و همین اتفاق چند هفته پیش هم افتاد. ما تطبیق پیدا کرده‌ایم و باید توانایی تطبیق با این شرایط را داشته باشیم. درست است که الان دو بازی نزدیک به هم داریم و بعد از تعطیلات بازی‌های ملی برای بازی با منچستر سیتی، دوباره فاصله زیادی خواهیم داشت، بنابراین سعی می‌کنیم با حداکثر کردن زمانی که به دست می‌آوریم، به درستی آماده شویم."

🎙درباره بازی نکردن ادی، ریس و امیل مقابل شفیلد یونایتد:

"ما در مورد همه چیز صحبت کردیم و نمی‌توانیم در هر بازی به همه بازیکنان بازی دهیم. این بازیکنان چند بازی پیش مقابل نیوکاسل بازی کردند و فرصت خود را داشتند. حالا پنج تعویض داریم، در حالی که قبل از آن فقط سه تعویض داشتیم، بنابراین دو بازیکن دیگر هم از این موضوع راضی هستند. اینطور به آن نگاه می‌کنم، اما همیشه بازیکنانی هستند که می‌خواهند درگیر بازی باشند و بازی کنند، اما متأسفانه غیرممکن است. این در دست ما نیست، رسیدن به آن غیرممکن است، پس آنها این را می‌دانند."

🎙درباره اینکه آیا او به تنهایی با این بازیکنان در مورد دقایق بازی‌شان صحبت کرده است؟

 

"واقعاً نمی‌توانید چیزی را قول بدهید. شما نمی‌دانید چه اتفاقی در سه هفته آینده یا هفت روز آینده خواهد افتاد. فقط فکر می‌کنم باید دلسوزی نشان دهیم و آنها باید احساس کنند که در کنارشان هستیم و درک می‌کنیم که در چه وضعیتی قرار دارند، اما واقعیت این است که این فوتبال است. این یک ورزش تیمی است و شما باید نقش خود را در حال حاضر درک کنید و آن را انجام دهید، ممکن است در سه هفته آینده شرایط کاملاً متفاوت باشد."

🎙درباره اینکه آیا او با کادر مربیگری‌اش بازی لیورپول و منچستر سیتی را تماشا خواهد کرد؟

"به آن فکر نکرده بودم، شما به من ایده دادید! اما فکر می‌کردم آن را با بچه‌هایم تماشا کنم، اما نمی‌دانم چه کار می‌خواهم بکنم."

🎙درباره اینکه آیا آرون می‌تواند با خواسته‌های او از یک دروازه‌بان سازگار شود:

"او نه تنها می‌تواند سازگار شود، بلکه ثابت کرده است که می‌تواند عملکرد واقعاً خوبی نسبت به خواسته‌های من و تیم داشته باشد."

🎙در مورد احتمال حفظ جایگاهش:

ما با بازیکنان چنین گفتگوهایی نداریم، نه با آرون و نه هیچ بازیکن دیگری. شما احساس می کنید که امروز بازی می کنید و برای بازی هفته آینده هم شانس دارید، اما اینطور نیست.

🎙در مورد اینکه آیا او می تواند انتقال ایوان تونی در تابستان را رد کند:

درباره هیچ بازیکن دیگری صحبت نمی کنم، زیرا در غیر این صورت باید همه بازیکنان موجود در بازار را رد کنم، چون با بازیکنان زیادی مرتبط هستیم. موضوع همین است.

🎙آیا فرم گلزنی ما تفکر شما را در مورد نیاز به یک مهاجم در تابستان تغییر می دهد؟

خیر، برنامه هایی که برای تابستان داریم بسیار واضح است و تقریباً از ابتدای فصل با در نظر گرفتن  محدودیت هایمان، شرایط قراردادهایی که با برخی بازیکنان داریم و چگونگی بهبود و حفظ سطح تیم، انجام شده است. این موضوع مطمئناً چیزی را تغییر نداده است.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ ۱۹:۴۲
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰