loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : معمای حل نشدنی انتخاب خط میانی
ونگر : معمای حل نشدنی انتخاب خط میانی

ونگر : معمای حل نشدنی انتخاب خط میانی

آرسنال قطعا بیشتر از تمام تیم ها در لیگ برتر در مرکز زمین قدرت انتخاب دارد.


با این حال ، ونگر تصدیق میکند که این از لحاظ راضی نگه داشتن بازیکنان در طول فصل دردسر سازست.


او گفت:" این غیر ممکن است.به همین دلیل است که به شما میگویم همیشه از من راجع به دو چیز سوال میشود، چرا بازیکن جدید نمیخرید ، و حالا چگونه آنها را راضی نگه میدارید؟"


" من معتقدم رقابت بخشی از کار ماست.از سویی دیگر ، شما باید تعداد مناسبی بازیکن داشته باشید – تعداد بیش از حد بازیکنان مغایر بارقابت است.


"شما اگر تعدادی بازیکن داشته باشید که فکر کنند هیچ گاه فرصت بازی نخواهند داشت ، انگیزه را در آنها خواهید کشت.این تعداد بازیکن نیست که برای شما حاشیه امنیت می سازد."


ونگر همچنین باید ترکیب خط میانی خود را در نظر بگیرد، اخیرا این موضوع مطرح است که سانتی  کازورلا کجا بازی کند – در مرکز یا در گوش چپ.


سرمربی آرسنال گفت:"سخت است.چرا که او بازیکن مهمی در ساختار بازی ماست.او ذاتا بازیکنی است که بازی را روان میکند و شما را از شرایط دشوار رها میسازد.


"دغدغه من بیشتر راجع به قدرت فیزیکی در میانه میدان ، تصاحب توپ و پیروزی در مبارزه هاست.سانتی بیشتر یک بازیکن تکنیکی است.ایده من اینست که او جلوتر بیاید ، کنار اوزیل، در چند منطقه بازی کند و به دو نفر جلو ملحق شود.


"بعضی وقتها این جواب میدهد و گاهی خیر.گل اول در این بازی ها حیاتی است.به هرحال در مقابل وستهام در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردم و کازورلا را به مرکز خط میانی بازگرداندم."


آرسنال بازی ابتدایی خود را در مقابل وستهام در ورزشگاه امارات واگذار کرد اما ونگر تکرار آن عملکرد را در بازی دوشنبه شب مقابل لیورپول نمی پذیرد.


او گفت:" ما باید در سطح بازی با کریستال پالاس بازی کنیم، با سرعت خوب.


"معتقدم بازی در برابر لیورپول با بازی مقابل وستهام متفاوت است.در مقابل وستهام ما یک نیمه را با گل دقایق آخر واگذار کردیم و سپس یک گل دیگر.بعد از آن کار سخت شده بود.


"اما اگر خوب نگاه کنید و بازی را بخوبی آنالیز کنید ، ما مقابل وستهام فرصت ها را از دست ندادیم.شما 20 بار این بازی را انجام میدهید و 19 بار برنده میشوید چرا که آنها فرصت های بسیار بسیار بسیار کمی داشتند.گل های آنها حاصل اشتباه ما بود.به همین خاطر ما باید خود را مورد بررسی قرار دهیم.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۶/۲
به قلم mahsa
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۹۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰