loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: الکسیس بیش فعال بهتر خواهد شد
ونگر: الکسیس بیش فعال بهتر خواهد شد

ونگر: الکسیس بیش فعال بهتر خواهد شد

ملی پوش شیلیایی آرسنال با به ثمر رساندن 25 گل، سومی آرسنال و فتح FA Cup فصل آغازین خوبی را در آرسنال تجربه کرد.

الکسیس پس از قهرمانی در کوپا امریکا دیرتر از سایرین به تمرینات پیش فصل پیوست اما آرسن ونگر پیش از سفر یکشنبه به کریستال پالاس میگوید او آمادگی خود را بدست آورده است.

سرمربی آرسنال گفت :" او با آمادگی قابل قبولی بازگشت.او پیش از آن که بازگردد دو هفته تمرین کرد و از صفر شروع نکرد.او اکنون در تمرینات آماده به نظر میرسد.

"من از قبل میدانستم او زمانی که اینجا باشد توقف ناپذیر خواهد بود.پس به او استراحت کافی دادم.الکسیس 4 هفته استراحت کرد که منطقی به نظر میرسد.او در سوم جولای کار خود را تمام کرد و سوم آگوست بازگشت.

"او برای اینکه آمادگی خود را نشان دهد در هر جلسه تمرین به شدت کار میکند.این کار ، از نظر من، عادی است و کاریست که همه باید انجام دهند.شما شگفت زده خواهید شد اگر او یک ساحل در منزل خود بسازد و در طول اتاق نشیمن بدود.الکسیس بیش فعال است.او برای شاد بودن به این فعالیت ها نیاز دارد.

"او فصل گذشته با احتساب کوپا امریکا 52 یا 53 بازی انجام داد.این به این معناست که او غریزه ای دارد که نشان میدهد تا کجا میتواند برود.سخت است.در ماه های مارچ ، آوریل و می میتوانستید اندکی خستگی او را احساس کنید اما او همچنان مردیست که میتواند در بازی ها تصمیم گیرنده باشد و زمانی که در بازی حضور دارد از تمام توان خود استفاده میکند.

"این فصل او میداند چه چیزی از او انتظار میرود وبهتر از فصل قبل عمل خواهد کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۵/۲۴
به قلم mahsa
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰