loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: ترکیب بزرگتر از آنست که فکرش را کنید
ونگر: ترکیب بزرگتر از آنست که فکرش را کنید

ونگر: ترکیب بزرگتر از آنست که فکرش را کنید

ونگر مقابل تاتنهام ۴ تغییر در ترکیب خود ایجاد کرد، فابیانسکی، روزیسکی، ورمایلن و نبری چهار بازیکنی بودند که به زمین رفتند و آرسنال ضمن ارائه بازی زیبا، توانست رقیب سنتی خود را به آسانی شکست دهد. ونگر معتقد است، این نشانه توانایی بزرگ در ترکیب است.

" ترکیب ما فراتر از حدسیات مردم است. وقتی شما نبری را می بینید و اینکه رمزی و گیبز هم بیرون هستند. نشانه اینست استعدادهای زیادی داریم که برای کسب جایگاه مبارزه می کنند."

" عاشق بازی نبری هستم نه بخاطر استعدادهای شخصی او، بلکه او همیشه در جای درست زمین حضور دارد. کارهای تیمی او عالی است. همچنین دو یا سه موقعیت گل ایجاد کرد و این نشانه کیفیت می باشد."

" در آینده بازیهای بیشتری به او خواهم داد. اما او در سمت راست و جایی بازی میکند که والکات حضور دارد اما او به خوبی در چپ هم بازی میکند و این مربوط به بالانس تیم و خصوصا بالانس بین خط دفاعی و حمله است. او واقعا بازیکن بااستعدادی است."

همچنین ونگر در مورد نقل و انتقالات زمستانی گفت " ما خیلی ها را دوست داریم ما بیرون را نگاه می کنیم و خواهیم دید چه رخ خواهد داد. مگر اینکه شما باشگاهی پیدا کنید که مشکلات مالی داشته باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
به قلم کاظم دانش
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰