loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر در مورد نقل و انتقالات ، ژیرو و مهاجمان
ونگر در مورد نقل و انتقالات ، ژیرو و مهاجمان

ونگر در مورد نقل و انتقالات ، ژیرو و مهاجمان

در مورد نخریدن بازیکن جدید...


من تاکنون بیش از 300 نقل و انتقال انجام داده ام و هر بار این یک تصمیم گیری است.مگرنه اینکه شما یک بازیکن را خریداری میکنید به این دلیل که او ترکیب شما را تقویت می کند؟ راه حل هایی که داشتیم به هیچ وجه قانع کننده نبودند.در نهایت شما خرید نمیکنید تا به کسی امید بدهید ، شما میخواهید خرید کنید تا بازیکنانی که می آیند تیم شما را تقویت کنند.خرید و فروش یکی از راه های بهبود تیم است اما تنها راه نیست.


در مورد داشتن جایگزین کافی در جلوی زمین...


البته ، من مطمئنم که جایگزین کافی و کیفیت لازم را داریم.تنها خبر خوب بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات اینست که نهایتا می توانیم کمی راجع به فوتبال صحبت کنیم.چیزی که به آن عشق می ورزیم و میخواهیم روی آن تمرکز کنیم [چگونه میتوانیم بهتر شویم ]اینست : کیفیت کاری که انجام میدهیم ، روحیه ما و حس رقابتی که در تک تک بازی ها لازم است.


در مورد الیویه ژیرو...


او حمایت همه جانبه من را دارد و معتقدم این بخشی از مهاجم بودن است.هیچ مهاجمی در دنیا وجود ندارد که از او انتقاد نشده باشد.زمانیکه یک موقعیت را از دست میدهد و هو می شود این اتفاق می افتد.


در مورد ناامیدی بخاطر عدم جذب مهاجم...


من بارها به شما گفته ام ، شما به اتفاقات بازار نقل وانتقالات با در نظر گرفتن همه مسائل نگاه کنید و متوجه خواهید شد.من امید همگان را درک می کنم اما اگر به آنچه که اتفاق افتاد نگاهی بیاندازید ، به شما نشان می دهد که راه حل های کمی وجود داشت.


در مورد حمایت از بازیکنان...


من همچنین فکر میکنم برای حمایت از باشگاه و حمایت از تیم باید پشت بازیکنان ایستاد.همیشه نباید منتظر یک نفر باشید که بیاید... تا همه مشکلات را حل کند.حمایت ، اعتقاد داشتن به بازیکنان تیم است و حالا یک موقعیت خوب برای عملی کردن آنست.


در مورد اینکه آیا مصدومیت ولبک او را برای خرید وسوسه کرد...


این چیزی را تغییر نمی دهد.شما یا یک نفر را پیدا میکنید که تیم شما را تقویت کند یا خیر.اینکه بازیکن مصدوم داریم یا خیر مشکل را عوض نمی کند ، این چیزیست که من در مورد رسانه ها نمی فهمم.اول از همه از این متعجبم که مردم مرا به دروغ گویی در کنفرانس مطبوعاتی صبح جمعه متهم میکنند، [در آن مقطع]من نمی دانستم ولبک به مانع بزرگی برخورده است.من به شما دروغ نگفتم، فقط اطلاعاتی که داشتم را منتقل کردم.


در مورد نزدیک بودن به امضای قرارداد...


حالا نیازی نیست بیش از حد راجع به آن موضوع صحبت کنیم.باید بر روی اتفاقات پیش رو تمرکز کنیم.من به شما گفتم ،و من دروغ نگفتم ، که آماده بودیم کاری انجام دهیم ، اما شما باید قانع شوید که این فقط برای راضی نگه داشتن مردم نیست ، بلکه باید یک راه حل موثر باشد.و راه حل موثر به وقوع نپیوست.هم چنین شما باید به اندازه کافی قوی باشید تا بگویید نه.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۶/۲۰
به قلم mahsa
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۹۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰