loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا قبل از بازی با ستارگان MLS
کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا قبل از بازی با ستارگان MLS

کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا قبل از بازی با ستارگان MLS

میکل آرتتا در مورد تور خود به آمریکا، MLS، دکلان رایس و موارد دیگر صحبت کرد.
 

  • 🎙در مورد الهام گرفتن از سایر مربیان و سایر ورزش ها:

ارتباط با مربیانی که تجربه‌های مختلفی در سایر ورزش‌ها، لیگ‌ها و کشورهای مختلف دارند، همیشه عالی است. ما یک گروه داریم که در مورد موضوعات مختلف با هم صحبت می‌کنیم و من واقعاً از این که می‌توانم سایر ورزش‌ها، روش‌های تفکر دیگر، روش‌های مربیگری و رهبری مختلف را نیز درک کنم، لذت می‌برم. این یک فرایند یادگیری بزرگ برای من بوده است.

  • 🎙در مورد نمایش تیم ستارگان MLS:

بله، من بسیار هیجان‌زده هستم. تجربه فردا عالی خواهد بود. این کار امشب با چالش‌هایی که بازیکنان با یکدیگر دارند آغاز می‌شود و این یک بازی ویژه و بسیار غیرقابل پیش‌بینی خواهد بود. واضح است که ما همچنین قرار است بازیکنان زیادی را تعویض کنیم، اما عالی است که دعوت شده‌ایم و بخشی از این نمایش هستیم، و امیدواریم بتوانیم چیزی را به هواداران اینجا نشان دهیم.

  • 🎙در مورد اینکه او اکنون MLS را چگونه می بیند:

تاریخ و نحوه توسعه این لیگ در 20 سال گذشته خارق‌العاده بوده است. محبوبیت آن در سراسر اروپا نیز بسیار متفاوت از گذشته است. با تصمیمی که برای جذب استعدادهای برتر و بهترین بازیکن فوتبال جهان گرفته شد، این لیگ به طور فزاینده ای در کانون توجه قرار گرفته است. برای لیگ و همه کسانی که با آن مرتبط هستند این یک حرکت هوشمندانه بود که، چیز خوبی به همراه خواهد داشت.

  • 🎙در مورد آنچه که از این بازی بدست میاره:

امیدوارم ریتم ما بهتر از حریف باشد. ما همیشه می‌خواهیم به شیوه خود بازی کنیم و غالب باشیم، مهم نیست که در برابر چه کسی بازی می‌کنیم. می دانیم که این موضوع برای پیش فصل زوده و تیم هایی که در روزهای آینده با آنها بازی خواهیم کرد بسیار متفاوت خواهند بود. اما فردا یک چالش خواهد بود. گرما نیز نقشی خواهد داشت، اما باید به آن عادت کنیم و به بازی خود ادامه دهیم. این یک آزمون عالی برای ماست.

  • 🎙در مورد مفهوم تیم ستارگان در انگلستان:

من عاشق این ایده هستم که مقابل ستارگان MLS بازی کنیم. این یک تجربه عالی برای من به عنوان سرمربی آرسنال خواهد بود، اما اگر این بازی در میانه فصل باشد، برای از دست دادن بازیکنانم ناراحت خواهم شد. با این حال، فکر می‌کنم این عالی است که بازیکنان دور هم جمع شوند و در یک تیم بازی کنند. اگر من یک بازیکن بودم، مطمئناً می‌خواستم این تجربه را داشته باشم، پس چرا در آینده این کار انجام نشود؟

  • 🎙در مورد اینکه آیا دکلن رایس بازی خواهد کرد یا خیر:

ما فقط می‌خواستیم را مدیریتش کنیم، زیرا در پنج یا شش روز گذشته اتفاقات زیادی برای او افتاده بود و برنامه بسیار شلوغی داشته است. چند جلسه تمرین داشت که واقعاً خوب بود، اما قبل از پیوستن به ما، کاری انجام نداده. امروز با ما تمرین کرد و در فرم خوبی بود. شرایط او خوب است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۲۸ ۱۲:۴۴
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰