loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی: باید مونپولیه را ببریم
رمزی: باید مونپولیه را ببریم

رمزی: باید مونپولیه را ببریم


شاگردان آرسن ونگر در دو بازی از چهار بازی خود در گروه B رقابتهای لیگ قهرمانان پیروز شده اند و مونپولیه که کنار رفتنش از این مسابقات قطعی شده چهارشنبه شب مهمان آرسنال است و رمزی هشدار می دهد که آرسنال مقابل مونپولیه کار سختی خواهد داشت.

" در بازی رفت در بعضی دقایق بازی تحت فشار قرار گرفتیم و با نمایشی خوب توانستیم نتیجه بگیریم.

" آنها مقابل تمام تیمهای گروه پا به پای حریف بازی کردند و نشان داده اند می توانند موقعیت های خوبی خلق کنند و می توانند تهدیدی جدی به حساب بیایند، پس آنها حریف آسانی نخواهند بود.

" همچنین آنها می خواهند چیزی را ثابت کنند، باید مراقب آن باشیم و در روز بازی در بهترین فرم خود باشیم.

" رقابت در گروه بسیار فشرده است پس به نظر من باید این بازی را با برد پشت سر بگذاریم، ما در خانه بازی می کنیم پس امیدوارم بتوانیم این کار را انجام دهیم و خودمان را در موضع قدرتمندی برای صعود به دور بعد قرار دهیم."

رمزی امیدوار است پیروزی برابر مونپولیه به تیم کمک کند تا به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنند تا در دور بعد به مصاف یک تیم اول گروه دیگر نروند.

" در چند سال گذشته دوم شدن در گروه برای ما گران تمام شده است، دو فصل پیش در گروه خود دوم شدیم و در مرحله بعد با بارسلونا بازی کردیم، پس شما می دانید که اگر در گروه خود دوم شوید به مصاف یک حریف قدرتمند خواهید رفت.

" ولی مهمترین چیز این است که از گروه صعود کنیم، اگر این کار را انجام دهیم این باور را به خودمان داریم که می توانیم با هر تیمی در این تورنمنت رقابت کنیم، ولی اول باید از گروه خود صعود کنیم و پس از آن به بقیه چیزها فکر کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۲۸
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰