loading
در حال بررسی درخواست شما
مونپولیه 1 - 2 آرسنال
مونپولیه 1 - 2 آرسنال

مونپولیه ۱ - ۲ آرسنال

اولین بازی لیگ قهرمانان برای آرسنالی که 15فصل متوالی در این مسابقات حاضر است با مونپولیه شگفتی ساز و قهرمان لیگ فرانسه و تیم سابق ژیرو مهاجم جدید آرسنال در حالی آغاز شد که این اولین بازی تاریخ تیم مونپولیه در جام باشگاه های اروپاست.

آرسن ونگر که به دلیل محرومیت 3جلسه ای این بازی را از روی سکو ها دنبال می کند ترکیب زیر را روانه میدان کرد.


ترکیب تیم آرسنال : مانونه - جنکینسون - مرته ساکر - ورمالن - گیبس - آرتتا - دیابی - کازورلا - ژروینیو - پودولسکی - ژیرو

نیمه اول :

در همان شروع بازی و در ثانیه 23 دیابی با تکل خشن خود در میان میدان اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد!

بازی آرام دنبال می شد تا اینکه داور بازی در دقیقه 9 خطای ورمالن کاپیتان آرسنال را گرفت و نقطه پنالتی را نشان داد! پنالتی ای که کاملا شبهه بر انگیز بود!

اما در هر صورت ضربه پنالتی توسط یونس بلهاندا بازیکن خوش تکنیک مونپولیه به گل اول بازی تبدیل شد او پنالتی را به صورت چیپ و به وسط دروازه زد.

اما آرسنال نگذاشت تا این برتری برای تیم میزبان دوام زیادی داشته باشد و در دقیقه 16 بازی یاران آرسنال با پاسکاری های پر تعداد و زیبای خود دفاع مونپولیه رو شکافتند و ژیرو با پاس تکضرب خود لوکاس پودولسکی را در موقعیت تک به تک قرار داد تا پودولسکی بهترین استفاده را ببرد و با ضربه پای چپ خود توپ را به گوشه دروازه بفرستد تا نتیجه مساوی شود.

اما این تمام ماجرا نبود و آرسنال خیلی زود و تنها دو دقیقه بعد توانست گل برتری خود را هم به ثمر برساند.

جنکینسون از سمت راست فرار خوبی کرد و پاس زمینی و محکم خود را به داخل شش قدم انداخت تا ژروینیو با یک تکضرب گل برتری میهمان را وارد دروازه میزبان کند.

بازی بعد از این گل آرام تر دنبال شد و توپ بیشتر در میانه میدان به گردش در می آمد.

در دقیقه 34 کابلا بازیکن خوش تکنیک مونپولیه از سمت راست حرکت در عرضی به مرکز کرد و شوت خوبی به سمت دروازه آرسنال نواخت اما این مانونه گلر ایتالیایی آرسنال بود تا با کشش بدنی ای زیبا مانع از جا گرفتن توپ در گوشه دروازه تیم خود شد و توپ را به کرنر فرستاد.

در دقایق آخر این نیمه هم آرسنالی ها یکی دو نیمه موقعیت خلق کردند اما نتیجه ای در پی نداشت تا دو تیم با همان نتیجه 2-1 به رختکن بروند.


نیمه دوم :

در همان دقیقه ابتدایی نیمه دوم دیابی در محوطه خودی آنقدر تعلل کرد تا توپ را از دست داد و موقعیتی به بازیکن مونپولیه داد که شوت او به بیرون رفت.

موقعیت بعدی نیمه را هم یاران تیم میزبان ایجاد کردند و کابلا بازیکن با هوش مونپولیه از پشت محوطه و با وجود مدافعین ضربه چیپی به سمت دروازه نواخت که روی تیر افقی فرود آمد و باز به خودش رسید و شوت بعدی او هم به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد آبو دیابی با یک حرکت رو به جلو و گام های بلند خود پاسی در عمق به کازورلا داد که شوت محکم و پای چپ کازورلا را دروازبان دفع کرد و دفاع مونپولیه هم سراسیم به کرنر فرستاد.

توپ و میدان بیشتر در اختیار تیم میزبان بود اما کمتر تبدیل به موقعیت می شد.

اولین تعویض استیو بولد در دقیقه 76 با ورود آرون رمسی به جای ژیرو بود و ژیرو هم توسط هواداران هر دو تیم با تشویق مواجه شد.

3دقیقه بعد در موقعیتی خوب توپ در محوطه جریمه به بلهاندا رسید و او هم با یک مکث دفاع را جا گذاشت تا موقعیت شوت خوبی برایش به وجود بیاید اما شوت محکم او با جاگیری خوب مانونه مواجه شد و ویتو مانونه توپ را بطور کامل در اختیار گرفت.

بازی به همان شکل دنبال می شد تا اینکه در یک دقیقه مانده به پایان بولد تعویض های دیگر خود را هم انجام داد که با ورود والکات و کوکلن به جای پودولسکی و کازورلا شکل گرفت.

در دقیقه 90 بازی دیابی برخوردی با بازیکن مونپولیه داشت که داور حکم به ادامه بازی داد تا بازی با برتری آرسنال پایان یابد.

در آخر بازی هم بازیکنان دو تیم خصوصا ژیرو و هم تیمی های سابقش به خوش و بش پرداختند.

آرسن ونگر هم که در کنار ایوان گازیدیس نشسته بود از نتیجه بازی رضایت داشت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۲۹
به قلم شهریار بزرگمهر
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۶۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰