loading
در حال بررسی درخواست شما
روی کین هم نظراتش را در مورد آرسنال داد!!!
روی کین هم نظراتش را در مورد آرسنال داد!!!

روی کین هم نظراتش را در مورد آرسنال داد!!!

اسطوره باشگاه منچستریونایتد می گوید که حذف تیم مقابل اتلتیکو در لیگ اروپا، نشانگر کیفیت پایین بازیکنان فعلی آرسنال است.او معتقد است که تیم آرسنال از فقدان بازیکنان محوری که نقش رهبر تیم را بازی کنند، رنج میبرد و شخصیت تیمی پایینی هم در تیم وجود دارد ولی او می گوید، شکست شب گذشته بیشتر نمایانگر ضعف کیفی بازیکنان آرسنال بوده است.

آرسن ونگر قطعا لایق اتفاقات بهتری است، اما من فکر میکنم بازیکنان مستحق همین شرایط بد فعلی هستند. او به شبکه آی تی وی اسپورت گفت:" بازیکنان آرسنال فاقد خودباوری هستند. من در طی سالهای اخیر از باشگاه آرسنال بخاطر نداشتن رهبر در تیم و نداشتن شخصیت تیمی انتقاد کرده ام، اما امشب به این باور رسیدم که آنها کیفیت خوبی هم ندارند. آرسنال موقعیت خوبی داشت و به ظاهر ابزار لازم برای رسیدن به هدفش هم مهیا میدید. اما بازیکنان آرسنال فکر میکنند که نهایتا 4-5 بار میتوانند به محوطه جریمه حریف راه پیدا کنند و از لحاظ ذهنی آماده نبودند. آنها بهترین فرصت برای صعود به فینال را داشتند و بازیکنان خوبی دارند، ولی با همه این اینها، امشب آنها در مجموع یک شوت به دروازه حریف داشتند.ونگر می خواست که با قهرمانی در لیگ اروپا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان را مربی گریش در آرسنال را پایان دهد، اما پروژه او با شکست سختی مواجه شد و کین تأکید می کند که جانشین ونگر باید تمرکز خود را بر"بازیکنان جدید و شخصیت تیمی جدید"معطوف کند تا بتواند فاصله فعلی تیم را با دیگر رقبای انگلیسی آرسنال، کم کند.

وی افزود: " بدون تردید، ونگر باید به دستاورد هایش در آرسنال افتخار کند، اما اکنون هیچ راه سریعی و ساده ای برای بازگشت دوباره تیم به مسیر موفقیت وجود ندارد. آنها باید مربی مناسبی را استخدام کنند، آنها نیاز دارند تا خرید کنند و بازیکنان جدید جذب کنند و شخصیت تیمی جدیدی برای خود بسازند.آنها اکنون نسبت به رقبایشان وضعیت نامناسب تری دارند.منچسترسیتی، منچستر یونایتد، لیورپول، تاتنهام و چلسی وضع مناسبتری از آنها دارند. روزهای سختی پیش روی آرسنال خواهد بود.با وجود تمام مشکلاتی که ذکر شد، من هنوز هم فکر می کنم یک فرصت عالی وجود دارد که یک مربی بزرگ به باشگاه بیاید و مشغول ترمیم همه چیز شود، ولی این را هم باید ذکر کنم که این پروسه ترمیم، سریع اتفاق نمی افتد و نیاز به صبر است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۱۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : metro
بازدید: ۱,۰۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰