loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا : صحبت های ونگر روند را تغییر داد
آرتتا : صحبت های ونگر روند را تغییر داد

آرتتا : صحبت های ونگر روند را تغییر داد

هال سیتی با زدن دو گل در ابتدای بازی، آرسنال را در ومبلی شکه کرد; اما پس از آن ضربه ی ایستگاهی فوق العاده ی سانتی کازورلا اختلاف را به حداقل کاهش داد. گل لورن کوشلنی در نیمه ی دوم بازی را به تساوی کشاند و پس از آن در وقت های اضافی، گل آرون رمزی کار را برای آرسنال تکمیل کرد.

آرتتا احساس میکند که تجربه ی بازی با ویگان به آنها برای تسلط بر اضطرابشان و  برگشتن به بازی بسیار کمک کرده است.

هافبک اسپانیایی آرسنال در گفتگو با Arsenal Player گفت : " صحبت های آرسن ونگر در زمان استراحت بین دو نیمه شگفت انگیز بود. (او به ما گفت) به اینکه چگونه باید انجامش دهیم (به بازی برگردیم) معتقد باشید و به بازی خود ادامه دهید."

" رئیس گفت که آرام بمانیم. ما کار سخت را انجام داده بودیم-گل اول مان را زده بودیم-پس در نتیجه بازی باز خواهد بود. ما زمان زیادی را برای انجامش داشتیم، پس نباید عجله میکردیم. این فوق العاده بود، بچه ها به بازی کردنشان ادامه دادند. ما آرامش و تجربه ی زیادی را به نمایش گذاشتیم. من بسیار خوشحالم، چون امروز روز شادیست! "

" در مجموع برای بازیکنان،سرمربی،باشگاه و طرفداران بسیار خرسندم، چون آنها شایسته ی این شادی و خوشحالی هستند."

این پیروزی به ٩ سال انتظار آرسنال برای جام گرفتن خاتمه داد و میکل فکر میکند که این میتواند پایه و اساس موفقیت های آینده باشد.

" این باشگاه تمامی منابع موجود برای انجام بهتر آنچه در این ٩ سال انجام داده اند را در اختیار دارد پس خوشبختانه میتوانیم آنرا از اینجا شروع کنیم. ما تعدادی جوان مستعد با تجربه ی فراوان در اختیار داریم. قرار گرفتن در چنین موقعیت هایی (قهرمان شدن) برای بازیشان بسیار مهم است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۲۹
به قلم ناصر
دسته‌بندی: جام حذفی انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰