loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال ۲ هال سیتی ۰
آرسنال ۲ هال سیتی ۰

آرسنال ۲ هال سیتی ۰


ترکیب آرسنال:
اسپینا.مرته ساکر.چمبرز.مونرئال.برلین.روسیچکی.کوکلین.کازورلا.ولکات.سانچز.
ترکیب هال:
Harper.Figueroa.Davies.McShane.Maguire.Ince.Quinn.Huddlestone.Aluko.Sagbo

اولین خطر آرسنال در دقیقه 3 بازی روی یک دو عالی کمپل و سانچز شکل گرفت،کمپل کاملا با دروازه بان حریف تک به تک شد و ضربه خود را زد که دروازه بان حریف با پا مانع گلزنی کمپل شد.
در دقیقه 8 بازی آرسن ونگر در چالشی موفق نشد زیپ کاپشن پوما خود را ببندد .
در دقیقه 12 روی یک حرکت و پاس خوب از تئو ولکات، سانچز در زاویه خوبی در برابر دروازه قرار گرفت و با یک تو سر توپ یارحریف را جا گذاشت ،الکسیس با یک ضربه چیپ خواست تا گلزنی کند که موفق نشد و توپ روی سقف دروازه فرود آمد.
در دقیقه 20 بازی کرنری برای آرسنال بدست آمد.سانچز توپ را روی دروزاه فرستاد و کاپیتان مرته ساکر که روزهای خوبی را پشت سر نمیگذارد بلندتر از همه توپ را وارد دروازه حریف کرد.1.0 برای آرسنال
در دقیقه 21 بازی روسیچکی روی یک حرکت انفرادی دو بازیکن حریف را جاگذاشت پاس بینقصی پشت مدافعین به سانچز داد،ساچز دروازه بان را در عرض دریبل زد و ضربه را از زاویه نسبتا بسته ای زد، این مکشین بود که ناباورانه توپ را  روی خط به کرنر فرستاد.روی همین کرنر بازهم سانچز توپ را فرستاد که در حالی که میرفت گل به خودی به نام مدافع حریف ثبت شود این دروزاه بان بود که با پا مانع عبور توپ از خط دروازه برای بار دوم شد.
آرسنال در این بازی روی کرنرها ناپرهیزی کرد و خطرناک ظاهر شد.
دقیقه 25 بازی،یک و دو عالی ولکات با سانتی ،تئو را در موقعی خوبی قرار داد ،تئو به سبک خود ضربه بغل پایی را به سمت دروازه زد که زاویه زیادی نداشت و دروازه بان حریف توپ را جمع کرد.پاس سانتی روی این صحنه ستودنی بود.
در ادامه نیمه  اول هم مثل تمام دقائق این نیمه توپ و میدان در اختیار ارسنال بود.نیمه اول یک بر صفر به سود میزبان پایان یافت.
دقیقه 48 بازی هال توپ را در میانه میدان از دست دا ،توماس توپ را گرفت به سمت دروازه حریف حرکت کرد و پاس خود را با سانچز رساند.سانچز یار حریف را جا گذاشت و به سمت دروازه شوت زد که توپ روی زمین در دستان دروزاه بان حریف قرار گرفت.

دقیقه 61 کمپل روی خط 18 قدم صاحب توپ شد و موقعیت خوبی داشت که ضربه این بازیکن با فاصله زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت
در دقیقه 66 در حالی که بازی آرام دنبال میشد سانتی پاس در عرض عالی برای ولکات فرستاد.تئو در مصاف تک به تک با دروازه بان ضربه چیپی زد که دقت لازم را نداشت و موقعیت از دست داد.بدون شک 50 درصد تئو ولکات هم این توپ را گل میکرد.چند بازی طول خواهد کشید که ولکات به مرز  آمادگی برسد.

دقیقه 73 بازهم سانتی پاس را در عمق ارسال کرد.برلین قبل از اینکه به توپ برسد یار حریف توپ را زد،توپ به سانچز رسید.الکسیس به تو زد و در زاویه تقریبا بسته ضربه را هم زد که دروازه بان مانع عبور توپ شد و توپ به کرنر رفت.
دقیقه 75 چمبرلین جایگزین تئو ولکات شد.
در دقیقه 77 در  چمبرلین در اولین حرکت خود چند متر با توپ پیش رفت پاسی را در عمق برای سانچز فرستاد و خودش به تو زد.سانچز با بیرون پا توپ را به دهانه دروزاه فرستاد که توپ با بدشناسی به پشت اکس برخورد کرد و موقعیت از دست رفت.
 دقیقه 82 گل برای سانچز و آرسنال.در شب خوب سانتی کازرولا این بازیکن توپی را در پشت محوطه به سانچز داد.الکسیس  که پشت به دروازه بود به سمت چپ خود چرخید و در موقعیت شوت قرار گرفت وضربه بدون نقص این بازیکن در گوشه پایین دروازه آرام گرفت.حرکت بدون توپ سانتی در این  حرکت بسیار خوب و تاثیر گذار بود.کازورلا این روزها بسیار آماده است.
الکسیس بلافاصله بعد از گل جای خود را به اکپوم داد.
دقیقه 90 این  بازی رو ضربه سر ناقص مرته ساکر توپ به اینس رسید،ضربه این بازیکن با اختلاف از روی دروزاه به بیرون رفت.اسپینا در این بازی شب آرامی را پشت سر گاشت و یک کلین شیت بی دردسر داشت.
بازی با حساب 2.0 به سود آرسنال پایان یافت و آرسنال به مرحله دور بعدی جام حذفی راه یافت..
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
به قلم مهرداد
دسته‌بندی: جام حذفی انگلستان
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۱۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰