loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های تئو درباره ی تماس ویدئویی اش
صحبت های تئو درباره ی تماس ویدئویی اش

صحبت های تئو درباره ی تماس ویدئویی اش

درحالیکه آرسنال ۳-۲ هال سیتی را شکست داد و جام حذفی را بالای سر برد ، مهاجم آرسنال مراقب پسرش بود. اما پس از آن تئو با تلفنش به شادی دیگر بازیکنان در ومبلی پیوست.
" کارل را در حال مصاحبه با یکی از برنامه های تلویزیونی دیدم ، با خود فکر کردم بهتر است با او تماس بگیرم. او من را از طریق تماس ویدئویی به سایر بچه ها نشان داد و این مسئله به متصدی دوربین ها رسید. میخواستم در این قهرمانی شریک باشم، زمانی که در خانه ام با مل(همسر تئو) و فینلی(فرزند تئو) بودم. شاید باعث بیداری فینلی کوچولو شده باشم، اما این لحظه ی بسیار بزرگی بود و واقعا معنی زیادی داشت."
" هفته های طاقت فرسایی را پشت سر گذاشتم. پسر کوچولویم در بیمارستان بود و من بازی را از دست دادم. این روز فوق العاده ایی بود و شکر خدا پسرم اکنون بهتر است. حضور در مراسم دور افتخار و جشن گرفتن با بچه ها به اندازه ی یک دنیا برایم ارزش دارد. این شگفت انگیز است."
" (هواداران) زمان زیادی را منتظر بودند و از زمانی که اینجا مشغول به بازیم این بهترین تیمی است که با آن کار کرده ام. این یک پاسخ فوق العاده از سوی طرفداران است-به این معنی که ما چیزهای بیشتری را از این بازیکنان میخواهیم."
" ما پایه و اساسش را داریم. اکنون میدانیم چه چیزی را میخواهیم بدست آوریم. از الان میخواهیم به آن ادامه دهیم. آرسنال باشگاه عظیمی می باشد. ما این را دریافتیم-که این (گرفتن جام) مطمئنا سنگ بنایی برای رسیدن به تیم آرسنالی مسلط میباشد، من تقریبا از این مطلب اطمینان دارم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۳۱
به قلم ناصر
دسته‌بندی: جام حذفی انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۲۱۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰