loading
در حال بررسی درخواست شما
فان پرسی در مظان اتهام
فان پرسی در مظان اتهام

فان پرسی در مظان اتهام


به نظر می رسد مسئولین اتحادیه فوتبال انگلستان قصد ندارند هیچ گونه تصمیمی راجع به حرکت رابین فان پرسی در دیدار آرسنال برابر آستون ویلا اتخاذ نمایند. آلکس مک لیش سرمربی تیم آستون ویلا از مسئولان اتحادیه فوتبال انگلستان خواسته است فیلم این بازی را مجددا بازبینی و تصمیم لازم را اتخاذ نمایند. مک لیش معتقد است رابین فان پرسی به عمد ، ضربه ای را با آرنج خود به صورت کارلوس کوئلار ، مدافع اسپانیایی ویلا وارد آورده است.

با این تفاصیل ، مایک جونز ، داور مسابقه به مسئولین مربوطه گفته این صحنه را به وضوح دیده اما آن را شایسته مجازات ندانسته است.

رابین فان پرسی در این دیدار دو بار از روی نقطه پنالتی دروازه ویلا را گشود و باعث صعود آرسنال به مرحله بعدی مسابقات شد. آرسنال در این مرحله باید در برابر برنده دیدار میدلزبرو و ساندرلند به میدان برود. مهاجم هلندی تمام فصل را در فرم ایده آل سپری نموده و باتوجه به صحبت های ونگر به نظر می رسد اتحادیه فوتبال انگلستان قصد ندارد در این باره تصمیم خاصی اتخاذ نماید ، هرچند مک لیش عقیده دیگری دارد.

مک لیش پس از شکست در روز یک شنبه گفت : " من فکر می کنم ضربه آرنج فان پرسی به وضوح مشخص بود ، اما داور آن را ندید یا فکر کرد اتفاق خاصی نیافتاده است.

آیا دوست دارم مسئولان فیلم را بازبینی نمایند؟ بله حتما ، اثر آرنج روی صورت و بینی مانده است ( کارلوس کوئلار ) این نتیجه یک ضربه حرفه ای و بسیار خطرناک است.

من به وضوح این صحنه را دیدم اما هرگز به داور اعتراضی یا اشاره ای نکردم.

من هرگز دوست ندارم انگشت اتهام را به سوی بازیکنی نشانه بروم اما این اتفاق موقعی افتاد که ما فرصت کافی در اختیار داشتیم. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: جام حذفی انگلستان
منبع : www.skysports.com
بازدید: ۱,۲۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰